fa
Feedback
𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧🍷

𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧🍷

رفتن به کانال در Telegram

Diana in Armour. ناشناس: @TheGossiperCrow_Bot -فنگرلی کلاب سِویکا و کریس ویتوریا. -تحت نظر حکومت دیکتاتوری ایموند تارگرین با کمی تغییر. - سیب سبز آقای مالفوی (حاوی اسپویل)

نمایش بیشتر
647
مشترکین
+124 ساعت
+147 روز
+30330 روز
آرشیو پست ها
بابام از وقتی فهمیده توی تیرامیسو خامه و پنیر هست اصرار داره که چرا با نون نخوریمش؟

Repost from اخبار i'm Sad
❗️‏بابام امروز ۴٠ دیقه تو پمپ بنزین نزدیک خونه بخاطر اینکه برق رفته بوده علاف شده بعد رفته اون یکی پمپ بنزین دورتر، ٢٠ دیقه هم اونجا تو صف بوده که یهو اونجا بانکا قطع شده، چون پول نقد نداشته و کارت به کارتم قبول نکردن بدون بنزین برگشته زندگیمون کمدی عه کمدی قهوه‌ای

یک میلیون تومن...
یک میلیون تومن...

از دلایلی که انگلیسی رو خوب یاد گرفتم:

If I had had enough money I would have gone to America

Repost from N/a
صدای تو ذهنم پلی میشه😭

لهجه‌ش موقع توضیح‌ گرامر had been و has been:

اصلا برادر شاهکاره.

Repost from N/a
برای ما حتی ضرب المثل انگلیسی رو به ترکی ترجمه میکرد:))))

داگفادر.

هیچوقت فکر نمیکردم کوپه اوغلی انقدر تو انگلیسی باکلاس باشه

پُلو هم نه‌ها، پِلو.

ساچمه پلو دوست داری؟🗣

شما سیدخندان می‌ری؟🗣🗣🗣

اون موقع که یادش میره چیزای رو قرنیز رو پاک کنه و انقدر می‌مونن که تبدیل میشن به عضوی از دیوار:

Repost from N/a
یه بار در حالی که نشسته بود و داشت روی قرنیز دیوار می‌نوشت پرسید کوپه اوغولی به انگلیسی چی میشه بچه ها.

And I could cry power Power has been cried by those stronger than me Straight into the face that tells you to rattle your chains If you love bein' free