uz
Feedback
Denzo™️

Denzo™️

Kanalga Telegram’da o‘tish

🟨𝖶𝖾𝖻3, 𝖡𝗅𝗈𝖼𝗄𝖼𝗁𝖺𝗂𝗇 & 𝖢𝗋𝗒𝗉𝗍𝗈 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅 & 𝖢𝗈𝗆𝗆𝗎𝗇𝗂𝗍𝗒 by 𝖲𝖺𝗁𝖺𝗋𝖺𝗄𝖺 "𝖣𝖾𝗇𝗓𝗈" 𝖱𝖺𝗇𝖺𝗍𝗁𝗎𝗇𝗀𝖺 (𝖡𝗂𝗇𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖮𝖿𝖿𝗂𝖼𝗂𝖺𝗅 𝖠𝖿𝖿𝗂𝗅𝗂𝖺𝗍𝖾) Everything here is 100% FREE✅ 🔴All my Socials‼️ (මා

Ko'proq ko'rsatish
4 236
Obunachilar
+124 soatlar
-107 kun
-6530 kun
Postlar arxiv
Hi... මේකේ active ඉන්න අපේ set එකට තමයි මේක... ඔයා A/L ඉවරවෙලා 'crypto side" වැඩ වලට set වෙන්න බලන් ඉන්නව ද? ඔයාගේ දන්න කෙනෙක් after A/L මේ opportunities බලන් ද ඉන්නේ? ඒ අයට හරිම REAL GUIDE එක දීලා තියෙනවා දවස් තුනෙන් car ගන්න mentality හැදෙන්න දෙන්න එපා ඒ ළමයිගේ/ළමයි​න්ගේ දෙමාපියන්ගේ සල්ලි අපරාදේ මේ video එක මම neutral තැනක ඉඳලා දාලා තියන්නේ... ඒනිසා - නිකන් දෙන වටිනා දැණුම - MISS කරගනන එපා පහල LINK එක share කරන්න! LINK - https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=CIsOFJyR_vdxcdHY

Stop Loss දාන හරිම තැන මොකද්ද?🤔 KYC නැතුව Trade කරන්න පුළුවන්ද? මේ දේවල් ගැන හරියටම දැනගන්න මේ 👇 Video එක miss නොකර බලන්න.... 🔗 Video Link : https://youtu.be/S1xSJYDRtT4?si=4xFh96JEYeoI19lk 🔗 WEEX Account Create Link: https://www.weex.com/en/register?vipCode=denzotm

GM

🔥 KYC නැතුව Trade කරන්න පුළුවන්? 🤔 Separate Positions වලින් Trade කරන්න පුළුවන්? දැනගෙන හිටියද? එහෙනම් මේ මාසේ ගෙනාව මුල්ම Video එකෙන්, මේ දේවල් වගේම Trading ගැන තවත් වැදගත් දේවල් හරියටම දැනගමු! 📌 Video Link : https://youtu.be/S1xSJYDRtT4?si=4xFh96JEYeoI19lk 🔗WEEX Account Create Link: https://www.weex.com/en/register?vipCode=denzotm

🏆 GOLD SIGNALS - DENZOTM 📊 Gold Signals Performance | Aug17 - Aug 31, 2026TRADING RESULTS 🟢 Winning Trades: 20 🔴 Losing Trades: 06 ✔️ BUY | 4390 - 4395 | TP 4405 | +100 Pips ✔️ BUY | 4425 - 4427 | TP 4415 | +100 Pips ✔️ BUY | 4386 - 4391 | TP 4403 | +50 Pips ✔️ BUY | 4383 - 4388 | TP 4403 | +50 Pips ✔️ BUY | 4331 - 4336 | TP 4350 | +140 Pips ✔️ BUY | 4341 - 4346 | TP 4358 | +120 Pips ✔️ BUY | 4333 - 4338 | TP 4358 | +200 Pips ✔️ BUY | 4483 - 4488 | TP 4500 | +100 Pips ✔️ BUY | 4564 - 4569 | TP 4544 | +50 Pips ✔️ BUY | 4600 - 4605 | TP 4585 | +150 PipsBUY | 4643 - 4648 | TP 4658 | -100 PipsBUY | 4641 - 4646 | TP 4632 | -100 PipsBUY | 4657 - 4664 | TP 4640 | -100 Pips ✔️ BUY | 4644 - 4649 | TP 4634 | +100 PipsBUY | 4609 - 4614 | TP 4600 | -100 Pips ✔️ BUY | 4654 - 4659 | TP 4640 | +140 Pips ✔️ BUY | 4635 - 4640 | TP 4655 | +50 PipsBUY | 4620 - 4625 | TP 4635 | -100 Pips ✔️ BUY | 4612 - 4617 | TP 4635 | +50 Pips ✔️ BUY | 4614 - 4619 | TP 4635 | +50 Pips ✔️ BUY | 4597 - 4602 | TP 4615 | +50 Pips ✔️ BUY | 4574 - 4579 | TP 4590 | +110 Pips ✔️ BUY | 4610 - 4615 | TP 4600 | +100 PipsBUY | 4425 - 4429 | TP 4405 | -100 Pips ✔️ BUY | 4430 - 4435 | TP 4405 | +50 Pips ✔️ BUY | 4451 - 4455 | TP 4433 | +46 Pips 📊 PERFORMANCE OVERVIEW Gross Profit: +1,846 Pips Total Loss: -600 Pips Net Gain:+1,246 Pips 🔥 💵 ESTIMATED PROFIT ▫️ 0.01 Lot → +$124.60 ▫️ 0.02 Lot → +$249.20 ▫️ 0.10 Lot → +$1,246 🔥 WIN RATE: 76.92% 🏆 20 Wins / 26 Trades ------------------------------------------------------------- 👆 මේ අපේ VIP Gold Signals වල මේ මාසේ අවසන් දවස් 15 Results! Gold market එකේ හැම trade එකක්ම Profit ගන්න පුලුවන් කියලා අපි promise වෙන්නේ නැහැ. අපි follow කරන්නේ එක simple approach එකක්. 🎯 Clear Entry + Proper SL + Risk Management + Discipline Gold market එකේ random entries වෙනුවට, structured signals එක්ක trade කරන්න කැමතිද? එහෙනම් DENZOTM VIP Gold Signals එක්ක එකතු වෙන්න. 🚀 👉 DM: @layanadmin ⚠️ Trade responsibly. Past performance doesn’t guarantee future results.

Crypto වලින් Earn කරන්න පුළුවන්ද? Proof එක්කම බලමු! 👇 https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=Sf9R1T6KJYuGMWm-

ඉගෙනගන්න කැමති අයට Free Lesson එකක්... මේ ගැන දන්නේ නැත්නම් ගැටලු ගොඩයි.. https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u

ඉගෙනගන්න කැමති අයට Free Lesson එකක්... මේ ගැන දන්නේ නැත්නම් ගැටලු ගොඩයි.. https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u

10x ද? 50x ද? 👀 මේ numbers වල ඇත්තම meaning එක මොකක්ද? 🤔 Leverage Use කරාට, ඒ ගැන හරියටම දන්නවද? මේ ගැන හරියටම දැනගන්න Video එක බලන්න👇 https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u

A/L ඉවර වෙලා, ඔයාගේ Career එක හදාගන්න මුල් අඩිතාලම තියන අතරේම… Crypto වගේ field එකක් ගැනත් ඉගෙනගෙන, Earn කරන්න try කරන්න කැමැත්තෙන් ඉන්නවා නම් 🔥 මේ තමයි ඒ ගැන හරියටම දැනගන්න පුළුවන් හොඳම Video එක! 👇 https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=Sf9R1T6KJYuGMWm-

Stocks + 0 Fees? 👀 Crypto Exchange එකකින්ම? 👇 Full Details https://youtu.be/9oq6oLsJ-6I?si=JZl6xigjN_WklPcR

Apple, Tesla වගේ Stocks Crypto Exchange එකකින් Trade කරන්න පුළුවන්ද? ඒකත් Zero Fee එක්ක? 👀 මේ ගැන full details👇 https://youtu.be/9oq6oLsJ-6I?si=JZl6xigjN_WklPcR

🔥 $1,000,000 USDT Prize Pool එකෙන් ඔයාගේ Share එක ගන්න Ready ද? Bybit Stock Earnings Season Event එක දැන් LIVE! 🔸 Prize Pool: Up to 1,000,000 USDT 🔸 Duration: July 21 - Aug 30 🔸 Trade: Stocks 🔸 Grand Prize: 🚗 Tesla Cybertruck කරන්න තියෙන්නේ! 👉 Event එකට Register වෙන්න 👉 Stocks Trade කරලා Points එකතු කරන්න 👉 Daily Prediction වලින් තවත් Points ගන්න 👉 Points වැඩි කරලා Leaderboard එකේ Rank එක ඉහළට ගන්න 👉 Rank එක අනුව Prize Pool එකෙන් Share එකක් දිනාගන්න! Points එකතු කරලා USDT ඇතුළු Rewards Redeem කරන්නත් පුළුවන්! 🚗 Tesla Cybertruck එකත් ඔයාගේ වෙන්න පුළුවන්! 🔴 JOIN EVENT: https://i.bybit.com/243zPabY 👉 Full Event Details: https://t.me/earnfromevents/372 Bybit Account නැද්ද? Account එක Create කරලා දැන්ම Event එකට Join වෙන්න! 👇 https://www.bybit.com/en/exclusive-user-campaign/?campaign_id=59843&affiliate_id=161882 🔥 Trade. Compete. Climb. Win. ⚠️ Trading involves risk. Trade responsibly. #Bybit #Stocks #StockEarningsSeason #Trading

💰 Rewards Distributed! ✅ @ChamithPrasanga @Gaiyax පොරොන්දු වුණු Rewards දෙකම successfully distribute කරලා තියෙනවා! 😎 Enjoy
+1
💰 Rewards Distributed!@ChamithPrasanga @Gaiyax පොරොන්දු වුණු Rewards දෙකම successfully distribute කරලා තියෙනවා! 😎 Enjoy Rewards💸 මේ Competition එකට Participate වුණු හැමෝටම Thank You! ඉස්සරහටත් මේ වගේ Competitions ගේමු! Thanks for the Support! ❤️

🏆 Winner Announcement! 🎉 Congratulations! 🔹 Task 01 - Most Likes & CommentsWinner: @Chamith0003 (YT Username) • Reward: $5 USDT Comment Task එකට ගොඩක් අය Participate වෙලා තිබුණා. ඒ අතරින් Winnerගෙන් පස්සේ වැඩිම Likes & Comments අරගෙන තිබුණේ @GaveeshaRandith (YT Username) ඒ නිසා @GaveeshaRandith ටත් small Reward එකක් Consolation Prize එකක් විදිහට ලබාදෙන්න Decide කරලා තියෙනවා. ⚠️ Task 02 complete කරපු participantsලා නැති නිසා, ඒ Reward එක cancel කරලා තියෙනවා. ඔයාලගේ Binance UID එක පැය 24ක් ඇතුළත @Layanadmin ට DM කරන්න. Thanks for participating, everyone!❤️ Stay tuned for the next Competition!

✨️ Competition Closed! Participate වුණු හැමෝටම Thank You! ❤️ Winner Announcement Coming Soon... Stay Tuned!

🔥 Simple Task! Easy Reward! Comment + Volume හදලා Free Dollars Win කරන්න! ⏳ Deadline: 08/23 (හෙට 6.00 PM) 📌 Campaign Details: https://t.me/denzoTM/5743 Volume Task එක තවමත් OPEN! 🔗https://youtu.be/YMDVmvJtZAI?si=Sc1EUGW85B8L2FYK ⚠️ Time Limited - Don't Miss It!

Crypto වලින් Earn කරමු... Proof + Full Details 👇 https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=Sf9R1T6KJYuGMWm-