uz
Feedback
817
Obunachilar
+324 soatlar
+97 kunlar
+6230 kunlar
Postlar arxiv
‎ اون باید یکی از قوی ترین قهوه‌ها میبوده باشه

به من خواب و چایی و مامانم رو بدین

به نظرم که نمیصرفه من خواب رو واقعا دوست دارم

من ک شیفت جغدا رو مدیریت میکنم و بهم حقوق میدن🤣

معلوم نیست توش چی بود

مطمئنم مال اون قهوه هس که شنبه شیدا داد بهم

بخدا خودمم نمیدونم

‎ نسترن جون چرا بیداری

من سه شبه نفرین شدم خوابم نمیبرن تا دوازده من هرشب ده و نیم دیگه بیهوش بودم 😭 عزیزم خستگی از شیش و نیم صبح که بیدار میشم دیگه تا ده شب نمیخوابم و از مغزمم کار میکشم از بدنمم همینطور برای همین خسته میشم

راز زود خوابیدنت چیه من آرزومه زود بخوابم صبح هم زود پا میشی؟

چرا من تا الان بیدارم حتی

Repost from RegaPlus
همه فکر می‌کنن من واقعاً آره، ولی من واقعاً نه.

وای مامان خدا نکنههه😭 مچکرم ازت خیلی ممنونممم

https://t.me/aa012ELIXIR88/15746 ای خدا قربون ابروهای خوشگلت قربون چشای نازت😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اینم برای خودم درست کرده بودم
اینم برای خودم درست کرده بودم

گالریم پر از چشم شد

photo content

بجاش از بابت چشمای قشنگتون ممنون🍓

بابت دست خط بدم عذر نمیخوام ممنونم

مداد، سرمه میشود از چشمانت که مینویسم
مداد، سرمه میشود از چشمانت که مینویسم