uz
Feedback
809
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
+5030 kunlar
Postlar arxiv
من حتا دیگه دلم نمی‌خواد توی ذهنم برای نبودنشون عزاداری کنم

یه سری وقتا به این فکر میکنم چقد زیاد بعضی از ادما بی دلیل و بی دلیل و بی دلیل بهم اسیب زدن و من بازم دلم براشون تنگ میشه ، من توی ذهنم براشون وقت میذارم ، دوستشون میدارم و براشون ارزش قائلم چرا ؟

دوستان من که سر پروژه های عکاسی به چندتاتون کمک کردم صرفا سر اشنا بودن یا رفاقت بوده و این اصلا قشنگ نیست که این وسط ایدی منو به چند نفر بدین برای پروژه عکاسی من هوش مصنوعیتون نیستم که موضوع بدین براتون عکس بفرستم واقعا گاهی از محبت کردن هم ادمو پشیمون میکنین

وقتی یه جوجه دبستانی بودم این دوتا اهنگ مورد علاقم بود

وقتی یه جوجه دبستانی بودم این دوتا اهنگ مورد علاقم بود (حتی نمیدونستم سیگار چیه بعد با اینا فاز می‌گرفتم)

+1
Zedbazi - Kooche.mp39.44 MB

من مطمئنم بستن چون وسط اب خشک شده بود

نه نسترن گفتن کمش کردن نبستنش 😭 البته بعید نیست یهو فردا بگن میخوان ببندن

از همشون متنفرم کاش بمیرن

راستی آب رو بستن .. قرار بود سه ماه باز باشه

بدترین ویدیو از زاویه دید و محتوا

+1
Mohsen Chavoshi - Khodahafezie Talkh (320).mp37.28 MB

Video xabar00:11

photo content

من ادمای روزای خوشحالیمم گم کردم

من روزای خوشحالیمو گم کردم

.