uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
182
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
#NEW

شما نمی دونید درونگراها چه جر و بحثایی که توی ذهنشون با بقیه نکردن.

من خیلی ضعیف ترم نسبت به غمی که دارم، پس دست از مبارزه کردن باهاش ورمیدارم و میزارم هرچقد که میخواد تو وجودم بمونه شاید براش تکراری شدم و منو ول کرد.

ولنننن بااابااا ولکن

هر چی احمق و سایکوعه خدا میفرسته تو‌زندگی من ی دور تستش کنه

New

New

تو گفتی: من به غیر از دیگرانم چُنینم در وفاداری، چنانم. تو غیر از دیگران بودی که امروز نه می‌دانی، نه می‌پرسی نشانم. -فریدون مشیری

هنوز توی ذهنم ادامه داری:)

کادوی امسالت باشه نبودنم تو زندگیت. روزت مبارک وجودم

1:11 👀

|new| ولي كاش يادم بره خنده برگرده :)

آریانفر گوش کنیم :)

خالد حسینی : این که می گویند گذشته فراموش می شود چندان درست نیست چون گذشته راهِ خود را با چنگ و دندان باز می کند!

وای باورم نمیشه هفته جدید باید برم دانشگاه. مرگ بر دانشگاه‌.

بله یک وجب هستم. ولی اذیتم کنید وجب به وجبتونو میگام.

photo content

عمیقا دلم میخواد الان تولدم باشه و آماده شم دوستام بیان خونمون و برام کلییی کادوی کادو پیچ شده بیارن و باهم غذا و کیک بخوریم. ولی نه تولدمه نه اونقد دوست و رفیق دارم.

یه جوری طلسم شدم که ممکنه منو روی کره ماه ببینید ولی تو رابطه نه.

و سر انجام انسان به همان رنجی دچار میشود، که دچار کرده است.