Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+17 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from •اِنـعکـاسروحِما•
من خیلی ضعیف ترم نسبت به غمی که دارم، پس دست از مبارزه کردن باهاش ورمیدارم و میزارم هرچقد که میخواد تو وجودم بمونه شاید براش تکراری شدم و منو ول کرد.
تو گفتی: من به غیر از دیگرانم چُنینم در وفاداری، چنانم.
تو غیر از دیگران بودی که امروز نه میدانی، نه میپرسی نشانم.
-فریدون مشیری
خالد حسینی :
این که می گویند گذشته فراموش می شود
چندان درست نیست
چون گذشته راهِ خود را
با چنگ و دندان باز می کند!
عمیقا دلم میخواد الان تولدم باشه و آماده شم دوستام بیان خونمون و برام کلییی کادوی کادو پیچ شده بیارن و باهم غذا و کیک بخوریم.
ولی نه تولدمه نه اونقد دوست و رفیق دارم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
