uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
بغض دست انداخته هعی خفه ام میکنه

من معمولاً بعد از فروپاشی هم عادی به نظر می‌رسم.

‏دوستی نصف و نیمه حال نمیده، یا باید باهات اونقدری صمیمی باشم که بتونم مسخرت کنم، یا اونقد دشمن که بتونم مسخرت کنم.

به مهربونی ظاهریم نگاه نکن به موقعش چوبمو میکنم توی ماتحتتتتت عزیزززززمممممم

امیدوارم‌ لباسای خوشگل بیان منو بخرن چون من دیگه نمیتونم.

Mahe Ghermez.mp37.54 MB

اصلا عشق و عاشقی برا من نیست دیگه پذیرفتم برمی‌گردم به غارِ تنهایی خودم.

حالا انگار همه بعدای زندگیم رواله که میخام اینو سروسامون بدم

دلم عاشق ادم مورد علاقه شدن میخاد یکی که ۱۰۰/۱۰۰ برام:)

به عشق احتیاج دارم،ولی بهش اعتماد ندارم.

Hosein Nourshargh - Peike Sahari (320).mp314.68 MB

‏آدم مورد علاقم اونیه که تلاش میکنه تا بشه “ مورد علاقم “.

اع من😂😂😂😂😂

Repost from THTEEN

نمیدونم فقط از یه جا به بعد دیگه نتونستم به کسی توضیح بدم که چی درونم میگذره.

@RapRelease - Mahyar, Farzad Mahan - Moody.mp36.56 MB

همیشه پس از یك صبر طولانی،تصمیمات مهمی گرفته می‌شه.

از لحاظ روحی نیاز دارم تو یه کلبه کنار دریا باشم، جایی که هیچ‌کس رو نشناسم، هیچ‌کسی هم منو نشناسه، نه به کسی فکر کنم، نه نگران چیزی باشم، من نیاز دارم مدتی در خنثی‌ترین حالت ممکن باشم.

صد سالم که حرف بزنی، من فقط به رفتارت توجه می‌کنم.

کار من وانمود کردنه؛ وانمود کنم حوصله دارم، درحالی که ندارم، وانمود کنم خوشحالم، در حالی که نیستم، وانمود کنم اذیت نمیشم، در حالی که میشم، وانمود کنم دلتنگ ‌نیستم، در حالی که هستم، وانمود کنم خسته نیستم، در حالی که هستم، خیلی هم هستم..