Eror 1000 + 1
Kanalga Telegram’da o‘tish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
دارم دوران عجیبی از زندگیم رو سپری میکنم، همه چیز اوکیه ولی اصلا حالم خوب نیست و هیچی بهم حال نمیده.
از اعلام وضعیت روانم بخام بگم
اکسپلور ی ویدیو دیدم
مادر شوهرش خیلی نانا بود و بهش توجه کرد عزیزم بیا این پسته رو گرفتم واسه کم خونیت
الهیی قربون عروس نازم بشم و فلانننننن
در نتیجه بغض یاکریم گرفت منو چراااا؟؟؟ چون مادرشوهررر ندارم
حالا اون هیچی نکته اینه شوهرم ندارم
اخه یکی نیست بگهههه زننننن خودتو جمع کن ابغوره گرفتنت سی چیه
تف بع هرچی pms
Repost from Eror 1000 + 1
از بچگی فکر کردی باید مراقب همهچیز باشی اما وقتی از بین رفتی فهمیدی باید اول از خودت محافظت میکردی.
من خیلی از ویژگی های مثبتم رو مدیون این حال و حوصله نداشتن همیشگی ام، زیاد حرف نمیزنم، سرم تو زندگی مردم نیست، پشت سر کسی حرف نمیزنم، دروغ نمیگم، با کسی بحث نمیکنم، همه و همه فقط بخاطر اینکه نه حالش رو دارم، نه حوصلش رو.
Repost from 𝐏𝐀𝐍𝐃𝐎𝐔𝐋 🗣️
۱۰ رفتاری که بنظر بچگونس ولی نشون دهنده آسیب های ذهنی قدیمیه… :)
۱- زیادی همهچی رو توضیح میدی. (بچگی همیشه مجبور بودی بابت همه کارات جواب پس بدی)
۲- توی دعوا ساکت میشی. (اگر تو خانواده احساساتتو بیان میکردی، یا مسخرت میکردن یا تنبیهت میکردن)
۳- وسط موقعیت بحرانی شوخی میکنی. (تا یه حدی طبیعیه اما ممکنه بخاطر این باشه که یاد گرفتی با خنده و شوخی از استرس فرار کنی)
۴- وقتی کسی ازت تعریف میکنه معذب میشی. (هیچوقت بهت نگفتن «همینجوری که هستی، دوستت داریم » همیشه ازت انتظار داشتن!)
۵- از کسی کمک نمیگیری. (بچگی بهت گفتن «انقد تو دست و پا نباش، خودت انجام بده»)
۶- زیاد عذرخواهی میکنی. (بابت همه چیز مقصر بودی)
۷- تصمیم گیریهای ساده هم برات سخته. (اون موقع هر اشتباهی تاوان سنگین داشت)
۸- رابطههات پایدار نیستن. (با اولین احساس صمیمیت، میترسی چون فکر میکنه الانه که بذاره بره…)
۹- برای چیزای کوچیک زود عصبی میشی. (نشونه بچگی پر استرس و پر ترس)
۱۰- موقع بحث جدی، حواس خودتو پرت میکنی. (فهمیدی که موقعیت جدی یعنی بحث و دعوا)
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
