uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
اهنگای اندو اینطوریه که باید بزنی به دل جاده پلی بدی بخونی

New

#NEW

#NEW

فهمیدم من هر کاری هم بکنم،هر چقدر هم خوب باشم ،به فکر باشم،نیتم درست باشه و صدم رو بزارم،باز هم آدم هایی پیدا میشن که همه این ها رو نادیده بگیرن،پس نه خودم رو به خاطر این آدم ها عوض میکنم و نه خوبی هام رو کنار میزارم و نه الکی غصه میخورم،من همون آدم میمونم اما نه برای همون آدم ها

شرایط و قسمت دروغ‌اند. آدمی اگر کسی را دوست بدارد، برایش جنگ به پا میکند.

photo content

Ghofl.mp311.80 MB

لباس جدید یه جون به جونام اضافه میکنه

روزای که عجله دارممم تاکسی نمیاد بی ارتی نیستتت تا میرسم مترو متروووو میره

#NEW

Ashvan.mp37.42 MB

سرِ تو بگا میرم آخر...

سرِ تو بگا میرم آخر...
@Fentanylm | 🤍فنتانیل

من از اعتماد کردن نمیترسم، از ناامید شدن میترسم، از اینکه یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی میترسم.

New

New

New

چای بریزین بشینین کنار پنجره این ریمیکس قفلی پائیزی رو پلی کنین.
@Fentanylm | 🤍فنتانیل

Repost from N/a
در آغوشم بگیر و نجاتم بده ، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش. #text