uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
پیش به سوی اردبیل هورا😌

Repost from Rebel
خب اردبیل مستقیم رفت تو حالت سیبری

+1
Tehran_Siavash.mp37.94 MB

sticker.webp0.06 KB

۳.۳۳

05 Panjereh.mp315.27 MB

Tehran Feat 45 ⚡️ 🚀@djbarbodremix

حرف قشنگ رو بشنوید، لذت ببرید، اما هیچ‌وقت فقط به حرف اکتفا نکنید. بذارید زمان بگذره، بذارید عمل و ثبات جای حرف رو پر کنه. اینطوری هم از قلبتون محافظت می‌کنید، هم به آدم درست فرصت می‌دید که خودش رو ثابت کنه.

تنها صحنه ای که توی ۳۰ سالگیم میخام ببینم:) من و پسر خوشگله مورد علاقمو نانامون:)
تنها صحنه ای که توی ۳۰ سالگیم میخام ببینم:) من و پسر خوشگله مورد علاقمو نانامون:)

ولی باید قبول کنیم ؛ آدما می‌تونن تورو از همه چی متنفر کنن ، از آهنگِ مورد علاقت ، از خیابونا ، از زمینُ زمان ، حتی از خودت

کاش می‌تونستم شبا مغزمو خاموش کنم

آریانفر یجایی تو پادکستش میگه « چقد اذیت شدم واسه چیزی که تقصیر من نبود» همین.

عزیزم من باخت میدم یا تو؟ من از رفتارت ناراحت می شدم به روت نیاوردم چرا ؟ چون برام عزیزی:) نخواستم حتی ذهنت درگیر بشه عوضش خودم هعی فکر فکر‌فکرکردم

photo content

‏هر چیزی بیش از حد بودنش بی‌معناش می‌کنه... بیش از حد صبور بودن، بیش از حد‌ قوی بودن، بیش از حد منطقی بودن.

کوچیک‌ترین چیز‌ها از نظر مغز من بزرگ میان.

رفیق، زندگی کوتاه‌تر از اونه که وایسی تا یکی آدم شه.

الان چیکار کنم حالت خوب شه؟>>>>>هر‌نوع ابراز علاقه ی دیگه ای.