uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
اگه PMS نبود روانی بودنمو به چی ربطش میدادم پس؟

#NEW

#NEW

Puzzle-Band-Bi-Gharar-320.mp36.77 MB

biIyJNWftZEHBmrq.mp39.07 MB

2159064252.mp36.18 MB

بیش از حد دقیق و ریزبین بودن از نظر روانی بسیار خسته ‌کننده‌ست. چون تو جزئیاتی رو می‌بینی و می‌فهمی که دیگران حتی متوجه‌ش نمی‌شن و این حساسیت بالا مدام در تو اضطراب و اندوه ایجاد می‌کنه.

Mani - Male Man Nemishi.mp38.06 MB

چنل امیر اینجوریه که موددد مودددد موددد اع تا صبححححح منه✨😅

‏تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار بی‌نهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه اما توی صورتم هیچی معلوم نیست، برای هیچ چیزی دیگه حتی ذره‌ای ذوق ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه حتی خودم هم نمی‌تونم بفهمم چِمه… ای

Sijal_&_Sepehr_Khalse_&_Sohrab_MJ_&_Heliyom_–_Eshghe_Alaki.mp38.22 MB

من تجربه کردم… خیلی چیزارو دوس داشتم و بهش رسیدم… ولی انقد توی شرایط سختی بدست اوردم هیچوقت ازش لذت نبردم که هیچ همش استرس و نگرانی داشته برام :) هر چیزی به هر قیمتی نمیشه… اِی

New

دیدم بیشتر از چیزی که گمان می‌کردم دوام آورده‌ام!

من همیشه حرف نزن بودم کل زندگیم , یه دوره ای تصمیم گرفتم حرف بزنم مشکلاتمو بیان کنم دیدم نه چیزی حل نمیشه، الان از قبلنم حرف نزن تر شدم:)

افسردگی یه احساسیه که انگار یادت نمیاد حس بهتر داشتن چجوری بوده، و بعد کارهایی رو انجام میدی که فکر می‌کنی حالت رو بهتر می‌کنه، اما نمی‌کنه، حتی بدترش می‌کنه.  و کارهایی که می‌ترسی انجامشون بدی، احتمالا کارهایی هستن که حالت رو بهتر می‌کنن، اما باز هم نمی‌تونی انجام بدی، و دلیلی هم براش نداری.

نمیدونم چطور توضیح بدم، اما هیچوقت اولویت دوست داشتن کسی نبودم، شاید دوسم داشتن اما همیشه آدمی تو زندگیشون بود که اون از من براشون مهم‌تر و دوست داشتنی‌تر بود.

کاش مثل دوستام قربونم می‌رفت اون مردک😒

چشم هات نمیزاره ازت چشم بردارم