Eror 1000 + 1
Ir al canal en Telegram
181
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-330 días
Archivo de publicaciones
بیش از حد دقیق و ریزبین بودن از نظر روانی بسیار خسته کنندهست. چون تو جزئیاتی رو میبینی و میفهمی که دیگران حتی متوجهش نمیشن و این حساسیت بالا مدام در تو اضطراب و اندوه ایجاد میکنه.
تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار
بینهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه
اما توی صورتم هیچی معلوم نیست،
برای هیچ چیزی دیگه حتی ذرهای ذوق
ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه
حتی خودم هم نمیتونم بفهمم چِمه…
ای
Repost from 𝐏𝐀𝐍𝐃𝐎𝐔𝐋 🗣️
من تجربه کردم… خیلی چیزارو دوس داشتم و بهش رسیدم… ولی انقد توی شرایط سختی بدست اوردم هیچوقت ازش لذت نبردم که هیچ همش استرس و نگرانی داشته برام :)
هر چیزی به هر قیمتی نمیشه…
اِی
من همیشه حرف نزن بودم کل زندگیم , یه دوره ای تصمیم گرفتم حرف بزنم مشکلاتمو بیان کنم دیدم نه چیزی حل نمیشه، الان از قبلنم حرف نزن تر شدم:)
افسردگی یه احساسیه که انگار یادت نمیاد حس بهتر داشتن چجوری بوده، و بعد کارهایی رو انجام میدی که فکر میکنی حالت رو بهتر میکنه، اما نمیکنه، حتی بدترش میکنه.
و کارهایی که میترسی انجامشون بدی، احتمالا کارهایی هستن که حالت رو بهتر میکنن، اما باز هم نمیتونی انجام بدی، و دلیلی هم براش نداری.
نمیدونم چطور توضیح بدم، اما هیچوقت اولویت دوست داشتن کسی نبودم، شاید دوسم داشتن اما همیشه آدمی تو زندگیشون بود که اون از من براشون مهمتر و دوست داشتنیتر بود.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
