uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
181
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-330 kunlar
Postlar arxiv
روزِ دوست ‌دختر هم گذشت و من هنوز دختر خوشگله‌ی کسی نیستم.

درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی، میخوای از مشکلاتت صحبت کنی، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن؟! بگم که چی؟! ‏اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسرده‌ای، درصورتی که فقط از اضافه‌گویی خوشت نمیاد.

اینکه تلاشای یه ادم روی تو مسیری که رفته یا داره میره کوچیک بشماری و نتیجه ای که گرفته یا دنبالش هست و چون درکشو نداری قضاوت کنی کثیف ترین و بیرحمانه ترین کاریه که میشه با یه ادم کرد… اِی

اصلا پشیمون نیستم،باید از این چیزی که هستم هم سلیطه تر میبودم.

امروزم تنهای گذشت تا یادمه روز تولدم تنها بودم روز دختر تنها بودم روز جهانی دخترم تنها بودم روز دوس دخترم تنها بودم روز‌ولنتاینم تنها بودم رسما بهر تماش به دنیا اومدم:)

نکته ای که توی این مدت بیکاریم فهمیدم اینه من برای خانم خونه بودن و هر روز غذا پختن و اشپزی کردن افریده نشدم این مسئله که همیشه خونه باشم منو افسرده و شکننده میکنههه درود بر دوران شاغلی:)

New

امروز 1 August،روز جهانیِ دوست دختره.

من تماشای تو می کردم و غافل بودم کز تماشای تو خلقی به تماشای منند گفته بودی که چرا محو تماشای منی و چنان محو که یکدم مژه بر هم نزنی مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو بقدر مژه بر هم زدنی. -هوشنگ ابتهاج.

‏اگه مشکل از منه پس چرا همشون همیشه برمیگردن؟

اینقدر درس نخوندم که اسم واحداممم یادم نمیاد چه برسه مطالب سلام بر شهریور سلام بر افتادن مجددد

شاید حق با بقیه‌ست و من واقعا یه وقتا عصبیم ولی خب که چی؟خوشگل که هستم🎀

New

خیلی سخته که برای بهتر شدن حالت، هی تلاش کنی و بعدش دوباره بیای سر خونه اول.

#NEW

Vaysadam - Amin Tijay.mp37.32 MB

Mahyar - Dorooghe (320).mp38.06 MB

photo content

بی‌رحم تر از دختر منطقی نداریم.

‏بخدا من برای سلامت روانم دارم قدم برمیدارم ولی بقیه برای ریدن بهش دارن میدوئن.