181
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-330 天
帖子存档
درونگرا بودن اینجوریه که هر حرفی میخوای بزنی، حس میکنی لزومی نداره اینو بگی، میخوای از مشکلاتت صحبت کنی، میگی خب مگه اینا میتونن واسم کاری کنن؟! بگم که چی؟! اینجوریه که دیگران فکر میکنن افسردهای، درصورتی که فقط از اضافهگویی خوشت نمیاد.
اینکه تلاشای یه ادم روی تو مسیری که رفته یا داره میره کوچیک بشماری و نتیجه ای که گرفته یا دنبالش هست و چون درکشو نداری قضاوت کنی کثیف ترین و بیرحمانه ترین کاریه که میشه با یه ادم کرد…
اِی
امروزم تنهای گذشت
تا یادمه
روز تولدم تنها بودم
روز دختر تنها بودم
روز جهانی دخترم تنها بودم
روز دوس دخترم تنها بودم
روزولنتاینم تنها بودم
رسما بهر تماش به دنیا اومدم:)
نکته ای که توی این مدت بیکاریم فهمیدم اینه من برای خانم خونه بودن و هر روز غذا پختن و اشپزی کردن افریده نشدم
این مسئله که همیشه خونه باشم منو افسرده و شکننده میکنههه
درود بر دوران شاغلی:)
من تماشای تو می کردم و غافل بودم
کز تماشای تو خلقی به تماشای منند
گفته بودی که چرا محو تماشای منی
و چنان محو که یکدم مژه بر هم نزنی
مژه برهم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو بقدر مژه بر هم زدنی.
-هوشنگ ابتهاج.
اینقدر درس نخوندم که اسم واحداممم یادم نمیاد چه برسه مطالب سلام بر شهریور سلام بر افتادن مجددد
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
