uz
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Ko'proq ko'rsatish
182
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
New

New

‏نوشته بود:«کی میدونه چندتا کوه رو شونه کی سواره؟ با هم مدارا کنیم»

Iran_1767256618.mp33.41 MB

Geçer.mp34.79 MB

#NEW

این زندگی قبلاً دردناک بود،اخیراً وحشتناک شده.

حال رو نباید پرسید، باید فهمید.

Faramarz-Aslani-Hanooz-(Romantic-Version)-128.mp34.33 MB

این میزان استرس و بلاتکلیفی و اخبار وحشتناک رو شاید شاید شاید یک انسان در مجموع ۲۰۰سال زندگی تجربه کنه، نه تو ۴۰روز.

نترس، یه خورده جسارت داشته باش. چیزی نیست. فقط دنیاست که به آخر رسیده. همیشه همین‌طوره. خداحافظ گاری کوپر - رومن گاری

تو زندگی من همیشه درست‌ترین تصمیما، سنگین‌ترین بها رو به همراه داشته.

گل رو دوست دارم✨🌺🌸 اما ادمی که میدونه چه گلی رو دوست دارم بیشتر….
گل رو دوست دارم✨🌺🌸 اما ادمی که میدونه چه گلی رو دوست دارم بیشتر….

photo content

استوری تلگرامم و ی کسای سین میزنن که یا ابلفضلللل یزیدا اخرین ارتباط من با شماها سال اخر دبیرستان بود از کجا هنوز سیوم دارید

کیمیا قشنگم اردبیل شهر قشنگیه اما نه برای زندگی نه برای ادمی که توی شهر بزرگ زندگی کرده و بخاد بره اونجا صرفا واسه سفر پیشنهادش میکنم خیلیییی خوبه🥹✨

Repost from N/a
سحریکی ازون ادمایی بود که منو از اردبیل رفتن نجات داد🎀:))))) همیشه ممنونشممممم و دوسش دارم:) البته شاید خودت یادت نباشههه ولی من یادمههه

ادما ینفرو میخوان وقتی حالشون از همه جا بده بهش پناه بیارن راحت غر بزنن… انقد طرف امن باشه بتونی بری بگی هرچی هست بگی زنگیت بهم ریخته مغزت داره گاییده میشه تو فشار… نه یکی که اوضاع خوبو بدش فرق نداره فقط همه چی براش کمه… اصلا مهم نیست حالت خوبه یا نه اون خواسته خودشو داره اینا چیه دیگه بابا اِی

بله بافقی جان، توان با شوق، کوهی را ز جا کند فسرده، خار نتواند ز پا کند

کاش یه شاخه لیلیوم بودم تو هلند و نمی‌دونستم خاورمیانه کجاست.