uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 996 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 042-o'rinni va Turkiya mintaqasida 430-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 996 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 074 ga, so‘nggi 24 soatda esa -37 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.68% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.03% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 867 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 996
Obunachilar
-3724 soatlar
-5247 kunlar
-2 07430 kunlar
Postlar arxiv
Aklınızı kullanın. Şu an 1 kişi kripto boğasına inanmıyor ama şu dönemler her zaman dip olmuştur sakın bu sözümü unutmayın hatırlatacağım

Ordan alanlar en az 20x aşağıda bari biz buralardan söyleyelim de zarar etsek de onlar gibi çok etmeyiz

Millete 120’den 110’dan 100’den 90’dan mal aldırmadık, içimiz rahat çok şükür
Millete 120’den 110’dan 100’den 90’dan mal aldırmadık, içimiz rahat çok şükür

En son 16k’dan 120 bine kadar boğa diyip kendimizi yırtıyorduk. 120’den de satıp 3 gün öncesine kadar full altın gümüş ve nakitteydik

Valla ben artık boğa diyorum

Kral orası öyle ama challenge ye başlamıştık, ona üzüldük. Normalde 1 yıldır hafta sonlarında asla sert düşüş olmuyordu. Hep stabil gidiyordu. Onuda Bozdular

Boşver para dediğin kazanılır kaybedilir

Global’e düştük, güzel.
Global’e düştük, güzel.

🚨 #BİNANCE bugün yayınladı: “2 teknik hatayı kabul ediyoruz.”
🚨 #BİNANCE bugün yayınladı: “2 teknik hatayı kabul ediyoruz.”

Şimdi de diğer borsaların kurucuları Binance’yi yemeye çalışıyor. İbre tersine döndü.

FTX nasıl battı biliyor musunuz? CZ çıkıp FTX hakkında kötü yorumlar yaptı. 1 hafta içerisinde FTX borsası batmıştı. Dünyanın en büyük 2. Borsasıydı

Düşüş trump’tan kaynaklı değil. OKX kurucuları bile onlarca tweet atıp Binance’yi boykot edip kullanmayın yazmış.

Sadece 5 saat sürdü.
Sadece 5 saat sürdü.

Binancenin kasasına 1.3M$ girmiş bugün. Likidite paralarını yemişler. Her kuruşu haram olsun.

Challenge deki 50k₺, 20’de stop oldu. 30k₺ stopa gitti. Tekrar girdik işleme. 2.400 anlık. Dönecek artık az önceki dibin altına da inmesi herhalde çok zor. Alacağını aldı yine Binance

Selcoin’de Boykot etmiş Binance’yi. Silin diyor herkese..

Boşuna silmedik.
Boşuna silmedik.

Bitgete geçin veya güvendiğiniz herhangi bir borsaya fark etmez. Ama binanceden kaçın.

%40 ekstra indirimli Bitget komisyon linki: ➡️ partner.bitget.com/bg/18ZHMF (Referans kodu: 8hud)