TorhamDev | تورهام 😳
Kanalga Telegram’da o‘tish
2 869
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+107 kunlar
+6330 kunlar
Postlar arxiv
2 869
قسمت بعدی دوره لینوکس روزانه : کار با apt، نصب، حذف، اپدیت و آپگرید
تا ساعاتی دیگر اگه نت وحشی بازی در نیاره
2 869
Repost from Morteza Bashsiz مرتضی باشسیز
انسیبل - بخش یکم
انسیبل چی هست و چرا ما به ابزارهایی مانند انسیبل نیاز داریم
https://youtu.be/ww4yY5ipYgo
2 869
#رشتو #توییتر
خوبه همزمان چندتا چیز رو باهم یادبگیریم؟
https://twitter.com/torhamdev/status/1650029925158584322?t=v0eRnULom0umPlYIDfjOXQ&s=19
2 869
https://youtu.be/Q6jArUMrNR0
تو این قسمت یک سری از پوشه مهم در ساختار لینوکس رو دیدم و فهمیدیم که چی هستن =)
پوشه ها : root - var/log - bin - etc
@TorhamDevCH
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
نسخه تصویری اپیزود ششم کدنالین :
https://youtu.be/CJBo-wdIjX0
@CodeNaline
2 869
کدنالین، اپیزوده ششم، مرتضی باشسیز ⚡️
این قسمت رو با مرتضی پیش رفتیم، باهم دیگ یک بازی انجام دادیم و بهمون خوشگذشت =). این قسمت رو شدیدا توصیه میکنم 🔥.
مرتضی : @sudoer_grp
این اپیزود در کستباکس
🧠 @CodeNaline
💬 @TorhamDevCH
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
کدنالین، اپیزود ششم، مرتضی باشسیز، جمعه از کانال تلگرام و کستباکسِ کدنالین.
🧠 @CodeNaline
2 869
اگه یک fav icon برای سایتتون میخاید ولی وقت ندارید طراحی کنید و این ماجراها میتونید از fav.farm استفاده کنید و fav icon ایموجی بگیرید :)
مثلا :
https://fav.farm/🧠
تگ html اش هم اینشکلی میشه :
<link rel="icon" type="image/x-icon" href="https://fav.farm/🧠">
@TorhamDevCH2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
کدنالین اپیزود ششم رو با مرتضی باشسیز ( @sudoer_grp ) از آلمان خواهیم داشت. مرتضی متخصص لینوکسه ( طبق اطلاعات لینوکس خوفها ).
سوالاتتون رو از مرتضی باشسیز زیر همین پست بپرسید 🤝❤️
2 869
https://youtu.be/Qq9BPOGvJ4c
تو این قسمت معماری فایل های لینوکس رو بررسی کردیم و فهمیدیم منظور از ساختار درختی در لینوکس چیه :). این قسمت از نظر مفهومی خیلی مهمه =)
🧠 @TorhamDevCH
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود. نسخه تصویری =)
https://youtu.be/g5Wtc-MMSsY
🧠 @CodeNaline
2 869
اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود.
این قسمت رو با بابی و گربهاش از هلند داشتیم :). بحثهای فنی و غیرفنی خوبی داشتیم. امیدوارم از این قسمت خوشتون بیاد.
بابی : @BobyCloud
🧠 @CodeNaline
💬 @TorhamDevCH
2 869
Repost from CodeNaline | کدنالین
اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود رو همین الان از تلگرام و یوتیوب ببینید/بشنويد 🧠🤩
🧠 @CodeNaline
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
