ru
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Открыть в Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

Больше
2 869
Подписчики
Нет данных24 часа
+107 дней
+6330 день
Архив постов
قسمت بعدی دوره لینوکس روزانه : کار با apt، نصب، حذف، اپدیت و آپگرید تا ساعاتی دیگر اگه نت وحشی بازی در نیاره

شما در حال مانیتور شدن هستید به روایت تصویر😂 #fun @PhiloLearn
شما در حال مانیتور شدن هستید به روایت تصویر😂 #fun @PhiloLearn

انسیبل - بخش یکم انسیبل چی هست و چرا ما به ابزار‌هایی مانند انسیبل نیاز داریم https://youtu.be/ww4yY5ipYgo

#رشتو #توییتر خوبه همزمان چندتا چیز رو باهم یادبگیریم؟ https://twitter.com/torhamdev/status/1650029925158584322?t=v0eRnULom0umPlYIDfjOXQ&s=19

https://youtu.be/Q6jArUMrNR0 تو این قسمت یک سری از پوشه مهم در ساختار لینوکس رو دیدم و فهمیدیم که چی هستن =) پوشه ها :‌ root - var/log - bin - etc @TorhamDevCH

فردا قسمت بعد دوره لینوکس 🤝

نسخه تصویری اپیزود ششم کدنالین : https://youtu.be/CJBo-wdIjX0 @CodeNaline

کدنالین، اپیزوده ششم، مرتضی باشسیز ⚡️ این قسمت رو با مرتضی پیش رفتیم، باهم دیگ یک بازی انجام دادیم و بهمون خوش‌گذشت =). این قسمت رو شدیدا توصیه میکنم 🔥. مرتضی :‌ @sudoer_grp این اپیزود در کست‌باکس 🧠 @CodeNaline 💬 @TorhamDevCH

کدنالین، اپیزود ششم، مرتضی باشسیز، جمعه از کانال تلگرام و کست‌باکسِ کدنالین. 🧠 @CodeNaline
کدنالین، اپیزود ششم، مرتضی باشسیز، جمعه از کانال تلگرام و کست‌باکسِ کدنالین. 🧠 @CodeNaline

اگه یک fav icon برای سایتتون میخاید ولی وقت ندارید طراحی کنید و این ماجراها میتونید از fav.farm استفاده کنید و fav icon ایموجی بگیرید :) مثلا : https://fav.farm/🧠 تگ html اش هم اینشکلی میشه : <link rel="icon" type="image/x-icon" href="https://fav.farm/🧠"> @TorhamDevCH

چرا fastapi دوست دارم؟ 😂❤️. @TorhamDevCH
چرا fastapi دوست دارم؟ 😂❤️. @TorhamDevCH

کدنالین اپیزود ششم رو با مرتضی باشسیز ( @sudoer_grp ) از آلمان خواهیم داشت. مرتضی متخصص لینوکسه ( طبق اطلاعات لینوکس خوف‌ها ). سوالاتتون رو از مرتضی باشسیز زیر همین پست بپرسید 🤝❤️

1|1 - Killshot - Eminem (320).mp39.87 MB

photo content

پیش به سوی کوه 😂🤝

https://youtu.be/Qq9BPOGvJ4c تو این قسمت معماری فایل های لینوکس رو بررسی کردیم و فهمیدیم منظور از ساختار درختی در لینوکس چیه :). این قسمت از نظر مفهومی خیلی مهمه =) 🧠 @TorhamDevCH

اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود. نسخه تصویری =) https://youtu.be/g5Wtc-MMSsY 🧠 @CodeNaline

اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود. این قسمت رو با بابی و گربه‌اش از هلند داشتیم :). بحث‌های فنی و غیرفنی خوبی داشتیم. امیدوارم از این قسمت خوشتون بیاد. بابی : @BobyCloud 🧠 @CodeNaline 💬 @TorhamDevCH

اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود رو همین الان از تلگرام و یوتیوب ببینید/بشنويد 🧠🤩 🧠 @CodeNaline
اپیزود پنجمِ کدنالین، بابی کلاود رو همین الان از تلگرام و یوتیوب ببینید/بشنويد 🧠🤩 🧠 @CodeNaline