uz
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Kanalga Telegram’da o‘tish

زه گهواره تا گور، زور است زور

Ko'proq ko'rsatish
2 869
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+107 kunlar
+6330 kunlar
Postlar arxiv
هوا یکم گرم نیست؟
هوا یکم گرم نیست؟

دو قسمت رو رکورد کردم. امروز یک قسمت فردا قسمت بعدش و ادامه ...... :) ساعت ۷ خوبه آپلود کنم؟

خستمه دیگ

فردا آپلود میکنم 🤝.

فردا رکورد میکنم اگه تمام ریکشن های باز چنل رو بزنید رو این پیام 🥹🫵❤️🤝

فلش کارت انتخاب شد 🤝. قسمت اول بخش پروژه بزودی

رو ۱۰۰ رای میبندم 🤝. تقابل سخت فلش کارت و بلاگ 😨

پروژه پایانی دوره DRF
Anonymous voting

خوراکی خریدید عکسشو بدید 🥹🗿

راستی دوره تموم شده دوست داشتید میتونید دونیت کنید🫠🤝 نداشتید هم برید برا خودتون خوراکی بگیرید به یاد من بخورید. 🤝🥹 http://www.coffeete.ir/torham

یکم از سم بودنش کم شد تو ادیت دوباره 🥹 https://www.youtube.com/shorts/NxDagcbKVZY

یک ویدیو short دارم درست میکنم سمی 🥹❤️ یکم بخندیم

Repost from Sonia Circuit
جادی شامل "عفو" شد tweet

https://youtu.be/mJBSurpaxew ششمین قسمت آموزش مقدماتی DRF با همون Django Rest Framework 🤝. این قسمت پایان بخش آموزشی بود و از قسمت های بعد وارد بخش پروژه پایانی میشیم ✌️. تو این قسمت میکسین ها رو بررسی میکنیم و به ویوست ها نگاهی میندازیم. میفهمیم همچی مثل آجر رو هم سوار شده تا این کلاس ها ساخته بشن! برای شرکت در نظرسنجی پروژه پایانی داخل کانال عضو بشید(اجباری نداریم 🫠) 💬 join -> @TorhamDevCH

قسمت بعدی دوره مقدماتی DRF تا ساعتی دیگر 🫠. همتون دوست دارم

Repost from Seyed Mahdi Notes
چطوری مپ بازی هایی مثل ماین کرفت رو میسازن؟ پرلین نویز چیه؟ سر یه داستانی برگشتم به بحثی که ۳ ۴ سال پیش علاقه ی زیادی داشتم بهش و گفتم یه ویدیو ازش بگیرم تا کانسپت نویز و پرلین و .... رو توضیح بدم و یه کم کد ران کنیم و ... https://www.youtube.com/watch?v=dL43Eeze2nw

اگر این فایل رو به عنوان یک ماژول به یک اسکریپت دیگری وارد کنی خروجی هیچ چیزی نخواهد بود اما میتوانید به کلس ها و فانکشن های اون فایل دسترسی داشته باشید دلیل هم جواب ساده ای داره برای اینکه بخواید main برنامه رو اجرا کنید باید یک فایل به اسم __main__.py بسازید که اون ماژول های مورد نظر خودتون رو ایمپورت کنید و با پکیج کردن فایل main به جای ماژول اجرا بشه و برای اینکه این فایل رو پکیجش کنید باید اون رو در یک فایل دیگر بذارید و یک فایل __init__.py بسازید که بشه اون رو به عنوان یک پکیج شناخت اگر یه فایل تکی داشته باشید که یه اسکریپت ساده ای رو اجرا میکنه انتری پوینت همون فایل میشه اما اگر یه برنامه ماژولار داشته باشید که هر قسمت از کد یک ماژول به حساب میاد باید یه انتری پوینتی براش تعریف کنید که بتونه اون رو اجرا کنه اگر دقت کرده باشید همینکارو flask , django انجام میده که یه انتری پوینتی برای اون دارید که با اجرای اون یک wsgi بالا میاد مفهموم پکیجینگ در اکثر زبان های برنامه نویسی هست. #قال_سونیا مقاله برای مطالعه عمیق تر این مبحث در پایتون : https://realpython.com/python-modules-packages/ @TorhamDevCH

realpython > بقیه وبسایت‌ها

اگر این برنامه راه به عنوان یک ماژول با دستور import وارد یک فایل پایتونی کنیم خروجی چه چیزی خواهد بود؟
Anonymous voting