هُــدنَـــــــــه 🪐
Kanalga Telegram’da o‘tish
" نعانق أنفسنا و نجلس في الأركان حتى نُشفى ” چوين هنا محتوى لطيف♥️🍃 @RaNaRaMaDn للتبادل @SH0_1sH_025bot صارحوني https://113401019521499979183.sarhne.com
Ko'proq ko'rsatish576
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+47 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
عمومًا مفيش أصعب من محاولة إنك توازن بين شعورك الحقيقي اللي جواك و بين اللي لازم تبينه للناس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته🌞🫶
اهلا وسهلا بكم حيث الارواح الجميلة🦋🫀
فقرة تبادل قنوات وبوتات
@MylovePalestine_bot
https://t.me/MybelovedPalestin/15333
أهـلا بِـكـم فـ عـَالـم سِــت الحُـسـن مَـريـُومَـا🪐💗🦋
دُمـتـم شـئ لـَطـيـف فــ عَـالـمِـي🪐💗🦋
لتبادل @ @tooo2bot
https://t.me/+pfSyeViVR8c2NDc0
Repost from 𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒂𝒔𝒕 𝑺𝒕𝒐𝒑
ربما لا ترى أثر جهدك الآن، لكن الزرع لا يخرج من الأرض يوم غرسه. فاصبر، فإن للصبر مواسم، وللأيام أحكاماً، ولله تدابير لا تخيب .
Repost from لـِ نَـلتَقِيِ💞 𓍼֪
الشخص الي يحبوه الأطفال مستحيل يكون شخص خبيث لأنهم دائما يختارو القلوب النظيفة💕.
الواحد بقى محتاج معجزة عشان يرجع لأيام إلتزامه في البداية، أو جزء من مستواه ف أي حاجة كان بيعملها، أو شوية شغف ناحية أي حاجة كان بيحبها.
ذنوبي أثقلتني فعلًا والجسد طلع لا يرحم، والمقارنة بشخصي القديم بقت غير عادلة تمامًا.
بحب أوي دعوة الشيخ أنس
رزقكم الله نعمة الونس والأُنس والمؤانسة والاستئناس
وعافاكم من الوَحشة والغُربة والوِحدة والاستيحاش
يارب يا واسع يا وهاب.."
كُل عامٍ ونحنٌ نشهدٌ أنَّ لا إله إلاّ اللّٰه وأنَّ مُحمد رسول اللّٰه ﷺ.
اللهم اجعله عام الجبر والعوض، اللهم إنا نسألك فيه جبرا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك.
صَلوا علي مَن مّر علي هِجرتهُ ١٤٤٨ عامٍ ﷺ.
والله ولا بحب الاجازة ولا الدراسة ولا القعدة في البيت ولا الخروج من البيت معرفش أروح فين ولا اعمل اي
انت بتحاول تتعافى بس طفلك الداخلي عايز يتحب و مراهقك عايز ينتقم و نفسك الحالية عايزة هدوء
و سلام بس
•
رغـم تجاربـى البسيطـه فـي الحيـاة اڪتشفت ان ربنـا ميرضالڪش بقلـب مـش شبهڪ حتـى لـو انـت راضـي بيـه هـو ميرضالڪش بالقليـل 🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🦋.
غ
يُؤلمه قَلبُه لأنَّه يُريد أنْ يكون صَالحًا
ولكنّ همَّته الضَعيفة ونفْسهُ تُقعدهُ
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
