uz
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

Kanalga Telegram’da o‘tish

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

Ko'proq ko'rsatish
1 252
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-87 kunlar
-2230 kunlar
Postlar arxiv
هشدارهای ما رو از دیشب اگه خونده باشین الان حداقل تو ضرر بای نیستی

اقا خریدار نیست تو بازار. پس تا خریدار نیاد فروشنده میفروشع

تقویم_اقتصادی پنجشنبه 14.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺
تقویم_اقتصادی پنجشنبه 14.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺

ریسک خرید فقط در اعداد رند مثل 50

تایمهای بالا نگاه کن اخرین کف دیلی شکسته . ی پولبک ب سطح 2700 مونده و ادامه ریزش حالا این پولبکو از کجا بزنه معلوم نیست . و اصلا تا کجا پولبک بزنه و نقره داغ کنه معلوم نیست سل روند اصلیه . بای هم میده نکه نده . حتی 300 پیپ هم ممکنه بده . فقط حواستو جمع کن هدف طلا سقف جدید نیست . وقتی بای میزنی حد بزار . سریع بپر بیرون . نگو میره سقف جدید و اینها. طلا دیگه دنبال سقف زدن نیست . دنبال شکستن کفهایی ک تا الان پرتاپش کرده . این حرفم نقشه راهه و توی مذیریت سرمایه کمک می‌کنه

دوست عزیز زودتر از محدوده70 بای نزن گیر میگنی

کلوز کندل روزانه نباید زیر 78 بسته شه . در این صورت بای رو حرام اعلام میکنم . حتی در پولبکها

امروز ایلان ماست این ایردراپ رو توییت کرده .. لینک ربات
امروز ایلان ماست این ایردراپ رو توییت کرده .. لینک ربات

انس اگه رفت سمت 2595 و 2585. برای بای مناسبه

تقویم_اقتصادی چهارشنبه 13.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺
تقویم_اقتصادی چهارشنبه 13.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺

مقاومت فعلی مهم مارکت 2604 حمایت فعلی مهم مارکت 2584 شبتون بخیر ❤️

از این سه کندل اخر 4 ساعته خوشمان نیامد
از این سه کندل اخر 4 ساعته خوشمان نیامد

انس بازی بدی رو شروع کررده . چهارساعته اینگلف زد ولی تا الان کندل تایید نداده که هیچ کندل قرمز زده 😁

هر پولبک به 600 رو میشه فروشنده بود

✨کم ریسک ها میتونن همینجا خارج یا سیو‌سود کنن حدودا 30 درصد ب بالا سودن 🕯 👍صبورا نارنجی ها تارگت شماست 🤝
✨کم ریسک ها میتونن همینجا خارج یا سیو‌سود کنن حدودا 30 درصد ب بالا سودن 🕯 👍صبورا نارنجی ها تارگت شماست 🤝

با اومدن ترامپ برنامه عوض شده . چین میفروشه . امریکا میخره میبره بالا باز چین میفروشه 😂😂😂😂 چه نونی بهم قرض میدن

دوست عزیز نه بای بگیر نه سل . قاطی بازی بزرگان بشی استاپ میشی فقط . دیشب گفتم بایر نباش . ولی چون رو حمایته سلر بودن ریسکه . از دیشب تا حالا 300 پیپ ریخته .. نمیخاد ابندای روند بازگشت رو بگیری صبر کن ورود بای بده .