es
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

Ir al canal en Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

Mostrar más
1 252
Suscriptores
Sin datos24 horas
-87 días
-2230 días
Archivo de publicaciones
هشدارهای ما رو از دیشب اگه خونده باشین الان حداقل تو ضرر بای نیستی

اقا خریدار نیست تو بازار. پس تا خریدار نیاد فروشنده میفروشع

تقویم_اقتصادی پنجشنبه 14.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺
تقویم_اقتصادی پنجشنبه 14.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺

🪙Xau 📱 Orderblocks
🪙Xau 📱 Orderblocks

ریسک خرید فقط در اعداد رند مثل 50

تایمهای بالا نگاه کن اخرین کف دیلی شکسته . ی پولبک ب سطح 2700 مونده و ادامه ریزش حالا این پولبکو از کجا بزنه معلوم نیست . و اصلا تا کجا پولبک بزنه و نقره داغ کنه معلوم نیست سل روند اصلیه . بای هم میده نکه نده . حتی 300 پیپ هم ممکنه بده . فقط حواستو جمع کن هدف طلا سقف جدید نیست . وقتی بای میزنی حد بزار . سریع بپر بیرون . نگو میره سقف جدید و اینها. طلا دیگه دنبال سقف زدن نیست . دنبال شکستن کفهایی ک تا الان پرتاپش کرده . این حرفم نقشه راهه و توی مذیریت سرمایه کمک می‌کنه

دوست عزیز زودتر از محدوده70 بای نزن گیر میگنی

کلوز کندل روزانه نباید زیر 78 بسته شه . در این صورت بای رو حرام اعلام میکنم . حتی در پولبکها

امروز ایلان ماست این ایردراپ رو توییت کرده .. لینک ربات
امروز ایلان ماست این ایردراپ رو توییت کرده .. لینک ربات

انس اگه رفت سمت 2595 و 2585. برای بای مناسبه

تقویم_اقتصادی چهارشنبه 13.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺
تقویم_اقتصادی چهارشنبه 13.11.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺

مقاومت فعلی مهم مارکت 2604 حمایت فعلی مهم مارکت 2584 شبتون بخیر ❤️

از این سه کندل اخر 4 ساعته خوشمان نیامد
از این سه کندل اخر 4 ساعته خوشمان نیامد

انس بازی بدی رو شروع کررده . چهارساعته اینگلف زد ولی تا الان کندل تایید نداده که هیچ کندل قرمز زده 😁

هر پولبک به 600 رو میشه فروشنده بود

✨کم ریسک ها میتونن همینجا خارج یا سیو‌سود کنن حدودا 30 درصد ب بالا سودن 🕯 👍صبورا نارنجی ها تارگت شماست 🤝
✨کم ریسک ها میتونن همینجا خارج یا سیو‌سود کنن حدودا 30 درصد ب بالا سودن 🕯 👍صبورا نارنجی ها تارگت شماست 🤝

با اومدن ترامپ برنامه عوض شده . چین میفروشه . امریکا میخره میبره بالا باز چین میفروشه 😂😂😂😂 چه نونی بهم قرض میدن

دوست عزیز نه بای بگیر نه سل . قاطی بازی بزرگان بشی استاپ میشی فقط . دیشب گفتم بایر نباش . ولی چون رو حمایته سلر بودن ریسکه . از دیشب تا حالا 300 پیپ ریخته .. نمیخاد ابندای روند بازگشت رو بگیری صبر کن ورود بای بده .