Legendary Vetrowize🩸
Kanalga Telegram’da o‘tish
Ko'proq ko'rsatish
560
Obunachilar
+1324 soatlar
+477 kunlar
+2730 kunlar
Postlar arxiv
یادمه اخرین سری که سمپ بودم این امیر خطو دوربریاش اسم وترووایز دیدن ترس میوفتاد تو جونشون
همین امیر خطه امیر نقطس چیه ویس داده بود گپ فمش برام فوروارد کردن تو ویسش میگفت هرجا میری وترووایز ریخته تو وارا امون نمیدن بهت
میخواسم بزنمش ادیت لیدری ک فول کردیم دیدم مث اون کسایی ک باهاشون سر شاخ شدیم از صدقه سر ما اسم در کردن حالا واسه خودمون قد علم کردن گفتم نکنم اینم چارروز دیگ واسه خودمون قیافشو بگیره😂
خلاصه بگم ، برگشتم وترووایز قدیمیو زنده کنیم😉
همین حرف آخریه که در رابطه با این فصل میزنم
تو ویسش خلاصه میگه که ۱۵ روز نشده بود و من اشتباه گفتم در اصل ۱۴ روز گذشته ولی دیگه لیدر دو نمیگیرم چون نمیخوام بنر پاک کنم و این چرتو پرتا در صورتی که چند بار همین دیروز بنر پاک کرد
مدرک بقیه ادغامایی که رد کرد رو هم قبلا دادم همه هم دیدن
طرفو با ۱۵ تا ممبر بردن فمشون همون فصل اول حضورشم بهش لیدری دادن ولی شکایت ادغام رد شده
جز ادغام چه دلیلی داره یه نفر بیاد ۱۵ تا ممبرم باهاش بیاد بعد با یه فصل فعالیت لیدری بگیره؟
درکل همه جوره پارتی بازیارو کرده حرف الکیم ندارم بزنم خودتون ویسو گوش بدید میفهمید
یچیز دیگه در اصل فصل ۱۵ روز نشده آخرین بار بر اساس تعداد روزایی که وار زدیم بود الان گفت فقط فریز ادمینیا حساب نیست
۱۵ نفر برن یه فم خیلی رندوم به یکیشون لیدری بدن خیلی رندوم تر همشون ادمین دستی بشن تو گپ
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
