562
订阅者
-224 小时
+437 天
+2530 天
帖子存档
سبحان حق پدری داره گردنتون
ریوزاوا؟مادرجنده ها نونو نمک سبحانو میخورین یا دنیو امیرجک
کسی به شما کسننه ها بها نمیداد اگه این آدما نبودن
کسمادر هرکی که فکر میکنه من دنبال ممبرای اون بیغدونیم
هرکیو اوردم فمم دوستو رفیقم بوده خوشمم نمیاد یه مشت مادرجنده با رفیقای من پز بدن
یکم از خودتون مایه بزارین تا کی میخواین نون سبحانو بخورین
عزیز دونه کسکشایی که پشت سر من رفیقام دارید فحش میدید کیرم تو دهن مادرتون اگه تخم آقای کسکشتونید بیاید تو روم عن خوری کنید که بشاشم تو دهن عزیزاتون نه اینکه پشتمون عن خوری کنید کیرم تو دهنه همه کستون
یادمه اخرین سری که سمپ بودم این امیر خطو دوربریاش اسم وترووایز دیدن ترس میوفتاد تو جونشون
همین امیر خطه امیر نقطس چیه ویس داده بود گپ فمش برام فوروارد کردن تو ویسش میگفت هرجا میری وترووایز ریخته تو وارا امون نمیدن بهت
میخواسم بزنمش ادیت لیدری ک فول کردیم دیدم مث اون کسایی ک باهاشون سر شاخ شدیم از صدقه سر ما اسم در کردن حالا واسه خودمون قد علم کردن گفتم نکنم اینم چارروز دیگ واسه خودمون قیافشو بگیره😂
خلاصه بگم ، برگشتم وترووایز قدیمیو زنده کنیم😉
همین حرف آخریه که در رابطه با این فصل میزنم
تو ویسش خلاصه میگه که ۱۵ روز نشده بود و من اشتباه گفتم در اصل ۱۴ روز گذشته ولی دیگه لیدر دو نمیگیرم چون نمیخوام بنر پاک کنم و این چرتو پرتا در صورتی که چند بار همین دیروز بنر پاک کرد
مدرک بقیه ادغامایی که رد کرد رو هم قبلا دادم همه هم دیدن
طرفو با ۱۵ تا ممبر بردن فمشون همون فصل اول حضورشم بهش لیدری دادن ولی شکایت ادغام رد شده
جز ادغام چه دلیلی داره یه نفر بیاد ۱۵ تا ممبرم باهاش بیاد بعد با یه فصل فعالیت لیدری بگیره؟
درکل همه جوره پارتی بازیارو کرده حرف الکیم ندارم بزنم خودتون ویسو گوش بدید میفهمید
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
