ᝬ 𝐉om 𝐒tudy 𝐆aiss 🪵
Kanalga Telegram’da o‘tish
╭┈───────► ೄྀ࿐ ˊˎ ┊⛸️ hello , welcome to ┊ jsg ch ! ┊⛸️ we provide study tips , ┊ motivation , notes and more ! ┊⛸️ 70% socmed , 30% ours ╰┈───────► -halal repost w credit only- ʚ anything :: @studytipsandquiz_bot ʚ pfp , sp :: @pfpwithSTAQ_bot
Ko'proq ko'rsatish3 769
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kun
Ma'lumot yo'q30 kun
Postlar arxiv
3 769
https://link.tngdigital.com.my/VSpZUZDd2yca1PUA9
kalau mahu share, tolong tutup nama saya ya, terima kasih hihi.
3 769
hello ~
sini saya nak bagi sikit tips beli calc untuk yg nak beli, so cmni kalau nak beli form 1 smpai form 3 cukup beli yg murah² sikit 350 dah oke, form 4 n form 5 korang dh boleh start pakai 570 punya, casio yg putih pink biru tu.
https://shope.ee/2ArJ7zZ8aM?share_channel_code=2 ni link for yg pink, nnti carilah yg kedai nya klau nak warna lain,
for form 1 smpai form 3, bukan tkleh pakai, kalau nak, beli je pastikan ori, kalau ada duit lebih laa, if not, beli je yg biasa dulu 😋 penting awak punya calc function well for your math ~
