uk
Feedback
ᝬ 𝐉om 𝐒tudy 𝐆aiss 🪵

ᝬ 𝐉om 𝐒tudy 𝐆aiss 🪵

Відкрити в Telegram

╭┈───────► ೄྀ࿐ ˊˎ ┊⛸️ hello , welcome to ┊ jsg ch ! ┊⛸️ we provide study tips , ┊ motivation , notes and more ! ┊⛸️ 70% socmed , 30% ours ╰┈───────► -halal repost w credit only- ʚ anything :: @studytipsandquiz_bot ʚ pfp , sp :: @pfpwithSTAQ_bot

Показати більше
3 769
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
Немає даних30 днів
Архів дописів
sticker.webp0.00 KB

kalau mahu share, tolong tutup nama saya ya, terima kasih hihi.
kalau mahu share, tolong tutup nama saya ya, terima kasih hihi.

sticker.webp0.00 KB

semua nak duit raya HAHAHAHAH 😭. kejap lagi saya buka money pocket okay?

sticker.webp0.00 KB

📝 request (?) 👥 0 people have voted so far. 📖 Anonymous Board

sticker.webp0.00 KB

https://link.tngdigital.com.my/VSpZUZDd2yca1PUA9 kalau mahu share, tolong tutup nama saya ya, terima kasih hihi.
https://link.tngdigital.com.my/VSpZUZDd2yca1PUA9 kalau mahu share, tolong tutup nama saya ya, terima kasih hihi.

sticker.webp0.00 KB

selamat hari raya semua 🫣🤍.

sticker.webp0.13 KB

hello ~ sini saya nak bagi sikit tips beli calc untuk yg nak beli, so cmni kalau nak beli form 1 smpai form 3 cukup beli yg murah² sikit 350 dah oke, form 4 n form 5 korang dh boleh start pakai 570 punya, casio yg putih pink biru tu. https://shope.ee/2ArJ7zZ8aM?share_channel_code=2 ni link for yg pink, nnti carilah yg kedai nya klau nak warna lain, for form 1 smpai form 3, bukan tkleh pakai, kalau nak, beli je pastikan ori, kalau ada duit lebih laa, if not, beli je yg biasa dulu 😋 penting awak punya calc function well for your math ~

sticker.webp0.15 KB

tadii ig problem , skrg bole bkk dah😁🙈

tqq tau ygg support tuhh

jom ii followw😍😍

mehh lerr followw🙈

sticker.webp0.14 KB

sape dh follow??
Anonymous voting

sapoo dh follow
Anonymous voting