uz
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Kanalga Telegram’da o‘tish

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Ko'proq ko'rsatish
600
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: kleur Als oktober de kleuren van bomen onthuld die ze het hele jaar verborgen hebben weten te houden, dan hebben wij mensen ook een oktober in ons. Hoeveel prachtige kleuren bergen wij in ons en onthullen wij pas als we ouder worden en soms wel nooit. We zijn een diamant met alle kleur facetten en toch laten we maar een paar kleuren zien. Zijn we het licht, de witte kleur? Er wordt beweerd dat wit geen kleur is, maar het is juist de perfectie in wit van alle kleur. Wit heeft de opname van alle kleur. Ze bestaat gecombineerd in elke kleur. Maar dan kunnen we niet het donkere zijn, de zwarte kleur. Is dat zo? ‘En daar was licht, …’ Dus eerst was het donker. Zijn wij niet gecreëerd vanuit het donker? Zelfs in de baarmoeder is het donker. Je moest zelfs door een donkere tunnel komen naar een portaal van licht. De polariteit is toch de plus en de min samen als uiterste polen. Het onderscheid tussen bevestiging en ontkenning. Ik kan tekenen op zowel zwart als gebleekt [wit] papier. Door mijn creativiteit creëer ik en zo komt mijn manifestatie tot leven in al haar kleuren. Op andere kleuren papier komt mijn creatie minder goed uit, omdat het niet alle kleuren goed laat zien. Ze worden gemengd met de ondergrond. En bij wit én zwart is de kleur zoals de kleur gecreëerd is. Wit weerkaatst alle kleuren van de regenboog en zwart absorbeert het. Wij zijn zwart én wit. We zijn alle kleuren, zonder afwezigheid. Dit zijn allemaal facetten van dezelfde diamant met een adembenemende schoonheid en een ontzagwekkende kracht. Zo is ook liefde niet de afwezigheid van een emotie (haat, woede, lust, jaloezie, begeerte), maar de optelsom van alle gevoel. We zijn de som. Het totale scala aan kleuren. Alles. Laat jouw kleur zien. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmeringen: tweeling Mijn hele leven hier op Aarde ben ik altijd omringd geweest door ééneiige tweelingen. Vanaf de kleuterschool tot aan de vader van mijn zoon. En zelfs m’n hondje is uit een nestje van 5 geboren als tweeling. Hij zat samen met z’n broertje in één vliesje. De rest had hun eigen vliesje. Best apart als je erover nadenkt. Want hoe vaak kom je nou een ééneiige tweeling tegen in je leven? Ik alleen al meer dan twintig keer. Ondertussen door alle jaren heen, zie ik direct de verschillen bij elke tweeling die ik ont-moet. Fysiek, maar ook in hun karakters. Als een moeder her-ken ik de een en de ander. Het blijft mij fascineren. Kijk naar de dualiteit en de polariteit. Het één is gemaakt en het ander was er al. Maar ook in ons zelf. Als ik in de spiegel kijk, zie ik mezelf. Maar zie ik mijn ware ik? Of zie ik de ik die ik gecreëerd heb? Ze zijn beide één, maar twee werelden van verschil. De één is een oneindig bewust-zijn die in staat is om te zijn en te creëren wat het wil. De ander gevangen door haar eigen waargenomen en geprogrammeerde beperkingen. Is dat mijn universum nu? Komen deze twee werelden nu in mij samen? De phantom matrix met mijn parallelle wereld? En kom ik dan nu samen als trinity - de drie éénheid in het echte rijk? Teveel voor mijn hoofd, maar gelukkig zit ik in de ascensie en ben ik lerende. Ik mag de fouten maken en blijven mijmeren, want alles is goed. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Ik ben Ik kijk nooit tv en heb niet eens tv zenders. De tv wordt gebruikt met als achtergrond de open haard. Heel cheesy, maar het heeft wat. Twee jaar geleden was ik er ineens klaar mee. Ik wilde niets meer met die tv of televisie ook wel bekend als tell-lie-vision, van doen hebben. Het heet niet voor niets broad-casting en programma’s. En alle inter-vieuw[s] werden gehouden met suggestieve vragen. Ik was er helemaal klaar mee. Maar van de week was ik bij iemand die The Sandman op Netnix aan het kijken was. De serie was net bij een scène dat de Lord of dreams het moest opnemen door een uitdaging tegen Lord Lucifer. Gespeeld door een vrouw met engelen haar. Dat wekte mijn interesse en bleef even hangen. Het gevecht wat tussen deze twee afspeelde was heel galant. Duidelucke regels in het spel wie doodt wie? Lucifer mocht beginnen en begon met de woorden - Ik ben een verwoestende wolf. De dromen man was aan zet en begon met - Ik ben de wolvenjager. Ze overtroffen elkaar met woorden en daardoor werden ze fysiek aangevallen. De genade klap in dit duel (dualiteit) kwam toen de Zandman uitsprak - Ik ben het oneindige universum. Lucifer dacht dat ze had gewonnen door uit te spreken - Ik ben het anti leven, het duister aan het eind van alles. Het beeld werd dramatisch en het leek erop dat de dame met haar zwarte en engelen haar had gewonnen. Wat kan anti-leven overleven? Met z’n laatste kracht sprak The Sandman uit - Ik ben hoop. Uiteraard won De dromen man en Lucifer hield zich netjes aan de regels. Het is natuurluck fictie, maar is dat wel zo? Netnix speelt de dualiteit altijd goed uit. Het flinterdunne lijntje is als je er doorheen kan kijken goed zichtbaar. Beetje leugens rondom een boel waarheid en zo goed verpakt dat wij gaan denken dat het onmogeluck is om het voor waar aan te nemen. En zo wordt de universele wet van de vrije wil niet geschonden, want wij kiezen er zelf voor. Geheel vrijwillig. Maar zijn de meest krachtigte woorden in het hele Universum niet - Ik ben?! Zitten wij niet gevangen in een droom binnen een droom waarvan we langzaam aan van het ontwaken zijn? Stomme tell lie vision, ik mijmer even door, want bijzonder was deze scène wel. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: buiten spelen Door het tekenen weet ik in welke vibe ik hang. Mijn handen maken het visueel waarneembaar. Ik zie duidelucke fases. En niet per se de geometrie, maar een patroon die regelmatig terug komt. Ik zit nu in de bomen fase, maar ook met de wortels. En opeens had ik ‘m! Ik ben weer aan het los laten. En ik voel mij mentaal wel steeds steviger. Ook al is er een flinke storm gaande, ik val niet meer om. Mijn bladeren laat ik los, mijn vertrouwen is zo diepgeworteld dat ik nu communiceer met met mijn echte ik. Die grote echte ik, maar nu samen met al mijn andere ikkies. De fractalen die samen de diamant maken voor de versplintering. Ik begrijp nu ook steeds meer hoe mediums werken of sjamanen of geef het ‘beestje’ een spirituele naam. Zodra jij naar binnen gaat en daarmee bedoel ik, dat jij alleen maar gaat voelen. Het denken even uitzet. Dan heb je ruimte gecreëerd voor communicatie. Je voelt wie jij echt bent. Je voelt de wereld, het universum, je ware grote Ik. Je begrijpt waarom dingen gebeuren. En door de communicatie met je andere ikkies, krijg je sleutels aangeboden. Die sleutels openen deuren waar jij zo lang naar hunkerde: thuis. En je weet ook waarom je hier nu bent en dat geeft rust. Ga ook naar binnen, want dan kan je weer snel buiten komen spelen. Je moest voor het donker binnen zijn. Weet je nog? Maar we gaan snel weer samen spelen. En dit keer voor altijd, want voor ons is er geen duister meer. n lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

De uitlijning is voltooid. De keuzes zijn gemaakt bij de meeste. Maak je geen zorgen. Het is de sleutel van alle tijdlijnen d
De uitlijning is voltooid. De keuzes zijn gemaakt bij de meeste. Maak je geen zorgen. Het is de sleutel van alle tijdlijnen die weer samen zijn. Onthoud dat je een spiritueel wezen bent in een menselucke ervaring. Alles wat je nu om je heen gaat zien is de illusie die al eonen gecreëerd zijn. Een illusie die er hoort te zijn. Niet voor jou, maar voor hen die niet willen zien. Niets is fout, er zijn geen slechte keuzes. Onthoud dat het niet gaat wat buiten jou leeft. Jij koos voor de menselucke ervaring in je super astronauten pak. In dit lichtvoertuig heb je nog enkele ervaringen. Speel ermee. NOTE Gina: Toen ik de foto recht maakte, kwam de foto tot 3x horizontaal tevoorschijn. Ik brak zelf in huilen uit toen ik de code horizontaal zag, terwijl ik de code verticaal uitgetekend heb. Ervaar zelf maar. ©️Gina ➰ @Ginas_codes Free to share with mentions

©️Gina ➰ @Ginas_codes Free to share with mentions
©️Gina ➰ @Ginas_codes Free to share with mentions

Gina’s mijmering: vertrouw op jezelf Ik heb zo lang mijn vertrouwen weggegeven met de juiste intenties, vanuit zuiverheid, dat ik nu erg voorzichtig ben. Ik ben spaarzaam en zuinig op mijn echte, net onthulde, ik. Maar ik zie het om mij heen: mooie kwetsbare en sensitieve wezens die hun geloof en steun geven aan hen die vanuit het ego identiteit een fictieve relatie creëren. Met zogenaamde verleden identiteiten, buitenaardsen en vals licht entiteiten. Alsof hun ontwaking specialer is. Alsof zij beter geïnformeerd zijn. Een bepaalde mysterie om zich heen creëren waardoor jij, en ik nieuwsgierig worden. De dubbele agenda’s is ook zo’n ding. Het een gaat je redden en het andere wordt de ondergang. Het is de dualiteit die het Universum ons nu laat zien. En jij mag daar in jouw ascensie proces doorheen kijken. Het gaat nu om jouw bewust-zijn. Als jij alles buiten jezelf blijft zoeken, zal je niet kunnen resoneren met wat waar is en wat niet waar is. Je blijft je kracht weggeven en jouw persoonlucke waarde. Ik vind het best lastig om buiten de informatie stroom te blijven, want ik ben nieuwsgierig, leergierig en ik vind het ook best spannend. Leuk spannend. Maar als je verbonden wilt blijven met jouw innerlucke weten, stroomt de waarheid op een natuurlucke en gelyke wijze. Ieder heeft zijn/haar waarheid. Specifiek voor jou alleen. Niemand buiten jou kan deze waarheid blokkeren, alleen jij! Door zelftwijfel, door denken dat je gered wordt of dat anderen jou de waarheid kunnen vertellen. Misleiding, afleiding en waanideeën zijn instrumenten van onwetendheid en ego. Alleen jij hebt de antwoorden. Alleen jij kan erbij. Maar je zal je moeten her-inn-eren. Naar binnen en eren wie je bent. Het is hard werken aan jezelf en ook weer niet, want je hoeft alleen maar te zijn. En dat is misschien wel de grootste uitdaging die er nu voor jou is. Ga ervoor! In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: geeft niets Er is niets mis mee dat je vorige maand anders dacht dan nu. Er is niets mis mee dat je vorig jaar een andere overtuiging had en nu 180 graden gedraaid bent. Het geeft niet dat jij een half jaar geleden daar in geloofde en mensen om je heen ermee wakker probeerde te schudden en dat je nu totaal anders denkt. En vooral voelt. Je bent aan het groeien. Je ont-leert. Je bent aan het rond tasten wat voor jou goed voelt. Je ogen moeten nog wennen nadat beetje bij beetje de sluier af gaat. Er is een informatie oorlog gaande om de spirituele oorlog te maskeren. Om hen die ontwaken te misleiden en te verwarren. Hoe mooi is dat jij, ja jij, daarboven uit bent gestegen?! Ja, je voelt je verward en bedondert. Maar je groeit mooi bijzonder mens, je groeit. Het is jouw proces, jouw ascensie en het is allemaal goed. Weet dat je bijzonder bent. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: vals licht Er zijn zoveel lagen en tijdlijnen. Neem alleen al de lagen van cognitieve dissonantie. Cognitieve dissonantie is de psychologische stress die iemand ervaart wanneer je wordt geconfronteerd met twee of meer tegenstrijdige overtuigingen, ideeën of waarden die recht tegenover je eigen overtuigingen staan. Oftewel: je veilige basis wordt onderuit geschopt. Maar dat kennen we ondertussen wel van de afgelopen jaren. Maar er is ook cognitieve dissonantie (c.d.) bij hen die al jaren bezig zijn in hun spirituele pad. Alsof ze vast zitten in een bepaalde tijdlijn en niet verder kunnen. En misschien was dat ook wel de afspraak. Tot hier en niet verder! Maar niets is wat het lijkt. Ook niet wat de ‘spirituele’ wereld je laat zien. Vraag je eens af waarom de Happinezz kan bestaan tussen de MSM met die lagere trilling. Er is veel vals licht te vinden. Verwarring alom en ieder heeft zijn/haar eigen waarheid en resonanties. Maar welk pad loop jij? Het pad wat al is voorgekauwd en waardoor je je in veiligheid baad? Graaf dieper en blijf graven. Zo diep tot je bij je ware IK ben uitgekomen. Onder-zoek om je heen, buiten jezelf om te nemen wat jij nodig hebt om weer terug naar binnen te gaan. Terug te gaan naar jouw Universum. Door onder-zoek buiten jezelf, zal je brengen naar in jezelf. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions

Gina’s mijmeringen: trauma Het blijft mij bezig houden en m’n bol is daardoor zo vol. Pfff … Uiteraard weet ik dat het gaat om waar je mee resoneert. Waar jouw trilling op vibe’t. Maar wat nou als mijn trilling verkeerd staat afgesteld? Dat ik in die verkeerde trilling blijf doorleren. Soms wil ik gewoon een zetje, net als een dier die net is bevallen en haar kind een zet geeft om verder op eigen poten te kunnen staan. Nou, dat dus. Heus, ik voel, ik resoneer en ik vertrouw op mn intuïtie. Maar het blijkt dus best een zwaar trauma te zijn dat ik m’n hele leven voor de gek ben gehouden. Terwijl ik het altijd al wel wist. Van kleins af aan. Maar altijd was ik de gek. Was ik het die mij moest aanpassen. Het zwarte schaap, het buitenbeentje, die rare. Aanpassen, veranderen, bijstellen en toch ook weer niet. Die mee kleurende kameleon die ik was, kon hen ook goed voor de gek houden, maar daarmee juist mezelf. Het ont-leren en deprogrammeren kost tijd en geduld. Iets wat zij honderden jaren hebben ingeprent, ben ik nu in een leven, dit leven, aan het deprogrammeren. Wauw, als je het zo leest en ervaart, is het toch best stoer. Doen we even met z’n allen - bam! En bam - dat doe ik effetjes. Nou ja … het kost wel wat, maar de beloning is zo groot. Het maakt het de reis waard. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions

Gina’s mijmering: helpers Ik denk dat het één van mijn hardnekkigste programma’s is: mijn helpers-syndroom. Als het van nature in je zit, ook nog een in onder-wezen, dus indoctrinatie van het hoogste level en daarnaast ook nog eens ruim vijfentwintig jaar werkzaam in dat circuitje …. Wat ik zeg; een hardnekkig programmaatje. Toen bijna drie jaar geleden die maffe film werd afgespeeld was ik samen met andere ontwaakten erg boos. Enorm boos en verdrietig. Hoe durfde ze mensen zo bang te maken? Ik kon er met m’n pet niet bij. Na vele pogingen en op allerlei manieren anderen proberen wakker te schudden en te red pillen, weet ik nu wel beter. Het had anders gekund, want het verdiende niet de schoonheidsprijs. Het schrikte zelfs mensen af. Vooral in het begin hadden mijn emoties nogal de regie. Die grote ervaring (les) heb ik nu wel onder de knie. Daarna kwam m’n ego om de hoek kijken. Ook die hou ik nu in het gareel. En nu ik zowel mijn emoties, als mijn ego en zelfs mijn gedachten in de pas heb laten lopen en mijn wezen het laat zijn, is dat ellendige programma er nog steeds. Oké, het is nog steeds mijn werk, dat scheelt. En ik weet zeker dat het ook in mijn takenpakket zit van wat ik ooit heb afgesproken. Ik weet dat ik er van zal groeien, dat proces her-ken ik nu wel. Mensen zitten nu eenmaal op hun eigen frequentie. Ieder heeft een eigen frequentie en het is allemaal goed, want we ascenderen allemaal. Ik hoef mij geen zorgen meer te maken om de anderen. Iedereen ascendeert op zijn of haar eigen manier. Laat maar los Gina. Het is oké. Nu! Helpen jullie mij her-inn-eren als ik weer in mijn oude programma trap? Dank je wel. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions