uz
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Kanalga Telegram’da o‘tish

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Ko'proq ko'rsatish
600
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes Free to share with mentions

Gina’s mijmering: groeiend gras Het is moeiluck voor de meeste om de vooruitgang die we boeken te herkennen, omdat het voor het grootste deel zo langzaam en gestaag is. Het lijkt net alsof je het gras ziet groeien, maar weet dat ergens op onze wereld vandaag iemand in ons collectief een grote doorbraak heeft gehad. Iemand anders een echt geweldige ontwakingservaring. Iemand anders verwerkte levens van trauma. Er is altijd iets in ons collectieve bewustzijn dat gebeurt dat monumentaal is, en we hebben allemaal de mogeluckheid om ons af te stemmen op het menselucke collectieve bewustzijn om te voelen voor de expansie die heeft plaatsgevonden vanwege die mensen die een heel andere dag hadden dan jij en ik hadden. We zijn er om elkaar te helpen, en we zijn er ook om te profiteren van de sprongen voorwaarts die iemand anders in ons collectief maakt. Stem je daarom elke dag af op je eigen energie, je eigen trilling, je af te stemmen op het menseluck collectief bewustzijn, en je af te stemmen op de energieën die van boven komen, van de hogere sferen, van wezens en collectieven zoals wijzelf. Er is altijd wel iets goeds voor je te voelen, als je er de tijd voor neemt. Dit is een prachtige spirituele oefening die je verder brengt dan welke kennis ook. Kennis en informatie houden je vast in je hoofd, en als je vastzit in je hoofd is het zeer onwaarschijnluck dat je in staat bent die sprongen voorwaarts te voelen die je medemensen maken. Zoek naar mogeluckheden voor groei waar en wanneer je maar kunt, zodat je de energieën kunt bijhouden en je reis er een van vreugde en een van gemak kunt maken. En wanneer je dit onder de knie hebt, zul je iets hebben om je medemensen die dat willen, te leren, een mooier cadeau kan je ze niet geven. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: brood ‘Hoe wist je dat je dat kon? Ik weet het niet, maar ik wilde het!’ Een quote die ik net las sluit mooi aan op mijn mijmering van gisteren. Ik mijmer er wel vaker over. Waarom is het voor de een zo moeiluck terwijl ze roepen dat het wel willen? En voor een ander is het een tweede natuur en doen ze het easy peasy. Je creëert nameluck altijd. Ieder moment van de dag. Wat je denkt is wat je krijgt. Maar … het gaat om de details. Iemand in de ellende of iemand met gezondsheidsproblematiek denken tot in de detail. Wel negatief, maar dat kent het Universum niet. De details zijn zo specifiek dat het Universum precies krijgt wat het wilt om te leveren. Iemand die heel graag rijk wilt zijn en het hard roept, zal niets krijgen. Omdat het Universum dan ook graag wilt weten hoe je rijk wilt zijn. Rijk qua geld? En hoe wil je die dan krijgen? Je partner kan overlijden en de verzekering betaald uit - op zo’n manier rijk? Of rijk aan emoties, vrienden, belasting of … wat? Wees specifiek, tot in detail. Nogmaals, het Universum kent geen niet. Als jij weet dat je een brood wilt, dan ga je naar de bakker. ‘Ik wil een brood. Wat voor brood wilt u? Een brood! Oké, wilt u deze? Nee. Die of die? Nee. Deze met putjes dan? Ja. Wilt u het gesneden? Weet ik niet …. Begrijp je het? Wees duideluck, specifiek, tot in detail. Weet wat je wilt. En daar zit de angel - men weet niet wat ze willen. Ik begrijp het wel. Het is best eng als je alles kan krijgen wat je wilt hebben. Alles! Het universum is een oneindige bron en geeft je alles wat jij wilt. ‘Maar ik wil helemaal niet ziek zijn of ongelukkig. Daar heb ik niet om gevraagd’. Denk eens goed na lief bijzonder mens, waar leg jij je focus op? Wat gaat er dagelucks door je gedachten? Wat spreek jij dagelucks uit naar jezelf en naar anderen? Wat bespreek jij tot in detail? Doe nu maar hetzelfde met wat je wel wilt en wat jij echt verdient lief bijzonder mens. Denk aan het (glutenvrije-) brood. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Jullie zijn allemaal Goddeluck voorbereid op deze tijd en jullie leiding voor deze tijd is in jullie geschreven. Je houdt bew
Jullie zijn allemaal Goddeluck voorbereid op deze tijd en jullie leiding voor deze tijd is in jullie geschreven. Je houdt bewust een kanaal open dat begint in het hart, naar de onderbewuste linkerkant van de hersenen gaat en dan wordt vrijgegeven in de actief werkende rechterkant van de hersenen, voor de vertaling die komt in de vorm van precieze gedachten, JE BENT GEREED. Jullie spelen hier ALLEMAAL verschillende rollen en jullie werden geleerd dit feit te waarderen, dat zou jullie behoeden voor een onwetend oordeel, dat een ontkrachtende energetische val was, het doel is Eenheid, NIET afscheiding van jullie gelijksoortige Goddelucke kameraden, het is door Eenheid dat bergen worden verzet, en dit is de ENIGE WEG. ©️Gina ➰ @Ginas_codes

Gina’s mijmering: geluk Het is tijd dat er veranderingen komen, maar je moet nog steeds geduld hebben en je moet nog steeds leven in de wereld waarin je je nu bevindt. Wat kun je dan doen om je overvloediger te voelen? Waar kun je je op focussen en voelen in je lichaam, in je energieveld? Je kunt een overvloed aan energie voelen omdat het overal om je heen is, en er komt steeds meer. Je kunt een overvloed aan liefde voelen, omdat je oneindige en eeuwige liefde bent. Je kunt een overvloed aan lucht inademen en jezelf transformeren door die heel eenvoudige handeling. Je leeft op een wereld en in een tijd waarin er zoveel buiten je is dat glimmend, sprankelend of luid is. Er is zoveel dat je aandacht probeert te trekken, en dat maakt het uitdagender om in je directe omgeving en in jezelf te kijken naar alles wat je nodig hebt. Je hebt het allemaal, omdat je bestaat en omdat je alles bent dat is. Laat de waarheid binnen. Laat het tot je doordringen. Laat jezelf de overvloed van liefde voelen die je bent, die naar je toe stroomt. En bovendien heb je veel geluk, want je hebt een overvloed aan mensen op je wereld waar je van kunt houden. Je hoeft niet te kiezen van wie je houdt en van wie je houdt van wie je werkeluck bent. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: kan, kunnen Als ik voor elke zin ‘ik kan niet …’ een euro kreeg, was ik ondertussen stinkend rijk. Alhoewel ik het direct weer uit zo geven aan ont-wikkeling en zij die het nodig hebben. Nodig hebben omdat zij (nog) niet weten hoe ze kunnen manifesteren. Dat geldt ook voor hen die de magische woorden uitspreken. ‘ We leven in een maatschappij en daardoor kan ik niet …. Belasting eh, dan kan ik niet …., Het is zo duur, daarom kan ik niet …. Ik kan niet aan m’n lichaam denken, want …’ Kan (ik) niet, bestaat niet. Je leeft in een wereld van de vrije wil. Je hebt altijd een keuze. Soms zal je creatief moeten omgaan met je gemaakte keuze. En vooral willen. Want als je wilt, ga je creëeren en van daaruit manifesteren. Van de woorden: ‘ik kan niet’, ‘als’ en ‘stel dat’, krijg ik serieus de kriebels. Juist door die overtuigingen blijft het systeem overeind. De gehele (zorg-) verzekeringswereld draait op de woorden ‘als’ en ‘stel dat’. En de regering heeft goed haar best gedaan met het programma ‘ik kan niet’. Want als je het wel kan? Zou je het dan ook doen? Wat is de werkelucke behoudendheid? Want, waar een wil is, is een weg. Zoals Pippi altijd riep Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk wel dat ik het kan. De wil, de overtuiging, maar vooral weten dat jij creatief met jouw krachten kan omgaan. Daardoor zal jij gaan creëeren en manifesteren. En zal het Universum weten wat jij nodig hebt en het je geven. Weet wat jij wilt mooi bijzonder mens. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions.
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions.

Gina’s mijmering: seizoenen Vaak zitten we zo in ons hoofd dat we vergeten dat we ook een lichaam hebben ... Terwijl je dit doet, word je je bewust van eventuele blokkades, spanningen en verkrampingen. Het idee is dat je leert begrijpen dat je lichaam een bron van intelligentie en wijsheid is. En geen voorwerp waar je controle over hebt met je verstand. Als je leeft volgens het ritme van de natuur is jouw lichaam op een natuurlucke manier in balans. In het voorjaar en de zomer heb je meer energie en ben je naar buiten gericht. In de herfst en winter voelen we een intuïtieve neiging om spaarzaam met onze energie om te gaan en meer naar binnen te keren. Negeer de seizoenen niet, maar respecteer ze. De jaargetijden geven je waardevolle aanwijzingen en vertellen je wanneer actie en beweging gezond zijn. En wanneer het juist goed is om je lichaam wat rust te gunnen. Naast het ritme van de natuur heb je als mens ook een eigen ritme. Deze cyclus is van invloed op je energie, je stemmingen en je slaappatroon. Gun je lichaam en geest geregeld rust, want juist dan beschik je over de juiste dosis energie. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: imposter Het kan de beste overkomen en vele collegae her-kennen dit fenomeen: het imposter syndrome. Dat gevoel heb ik al vanaf mijn vijfde jaar. En hoeveel ik ook leerde en hoeveel mooie beroepen ook gehad heb, zelfs met mijn eigen bedrijven, het is altijd zo blijven hangen. Het is zo’n ontzettend naar programma. Ik moest ook erg hard werken om echt in mezelf te geloven. Heb ik dat wel zelf geschreven? Ik kan niet eens dansen? Zijn die codes wel echt? Heb ik dat wel getekend? Heb ik die cliënt wel geholpen? Heb ik dat bedrijf wel voorzien advies? Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan. Ik heb ook vertrouwen in wat ik kan en wat ik weet. Maar toch … het was steeds weer die ‘angst’ om door de mand te vallen. Het gevoel hebben dat ik iedereen, ook mezelf, voor de gek hield, terwijl ik wel competent ben. Ik legde de lat steeds erg hoog en dan riep dat geprogrammeerde stemmetje weer: ''Wanneer ontdekt iedereen dat ik eigenlijk helemaal niets kan?” Vanuit mijn professie weet ik hoe het programma werkt. Hoe goed mensen die last hebben van het imposter syndroom ook presteren, hoeveel diploma's of complimenten ze ook ontvangen, ze zijn voortdurend bang om ontmaskerd te worden omdat ze hardnekkig twijfelen aan hun eigen kwaliteiten. Ze hebben vaak het gevoel dat ze de boel bedriegen en helemaal niet zo slim of goed zijn. Je begrijpt wel dat ik hard aan dit programma heb gewerkt. Het gebrek aan zelfvertrouwen vanuit mijn jeugd en door op-voeding was het een hardnekkig virus. De ascensie heeft mij hier goed doorheen geleid. Het vertrouwen in mijn hoogste goed en het tomeloze vertrouwen in het AL. Maar eigenluck waren het de codes, mijn codes, de codes die ik mij her-inn-[e]rede en mag uittekenen. De codes hebben mij geholpen. Ik ben nu de kleine restjes aan het opvegen van wat niet bij mij hoort. Ik wens jou ook de codes toe mooi bijzonder mens. Dat ze je maar mogen helpen bij wat jij nodig hebt. n lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share

Gina’s mijmering: lezen Je kent het vast wel, want ik ben daar vast niet de enige in, veel boeken op de plank die je nog niet gelezen hebt of overal een stukje uit. Als ik kijk in mijn boekenkast, zie ik de mooiste boeken. Boeken die ik allemaal dolgraag wil lezen en de informatie verder wil overbrengen. Ik ben een spons die dolgraag onderzoekt. En wat ik niet nodig heb in mijn eigen proces wring ik uit en laat ik gaan. Elk woordje wordt zorgvuldig afgewogen en door mijn eigen systeem gefilterd. Daarom lees ik zo langzaam. Maar waar haal ik tijd vandaan om al deze juweeltjes uit te lezen als langzame lezer? En dan komen er weer nieuwe boeken uit, die ik ook wil hebben. Gaat het mij dan om het hebben? Over deze vraag heb ik uiteraard nagedacht. Maar dat is het niet. Ik wil juist die informatie uit dat boek hebben. Wat zou ik graag snel willen lezen en hetzelfde willen onthouden zoals ik dat al kan. Maar is er nog wel tijd om al mijn mooie gespaarde boeken te lezen? Zolang de tijd ons gegund is, zal ik m’n best doen en geniet ik van elk gegeven moment. Jij toch ook mooi bijzonder mens? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share

Ze zijn daar, daar weer bij het begin. Bijna daar waar het begon. Man en vrouw, de samensmelting vindt plaats. De chaos is da
Ze zijn daar, daar weer bij het begin. Bijna daar waar het begon. Man en vrouw, de samensmelting vindt plaats. De chaos is daarmee gestart. Er komen grote verwarringen en verrassingen. Zij die niet weten zullen gaan. Zij die voelen, weten! Oude moeder Aarde is bijna weg. Ze is nog een klein beetje zichtbaar. De weeën storm is begonnen. Laat je niet verrassen, blijf bij hen die je liefhebt. We gaan beginnen … ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

Gina’s mijmering: mijn weg Wat was het waard en ik had het voor geen goud willen missen. Ik begrijp nu wel dat mijn echte ik stond te springen om hierheen te komen om dit alles mee te maken. Als je eenmaal uit de Matrix kan springen en je gaat je her-inn-eren, dan is het zo ontiegeluck mooi. Mijn weg was niet de gemakkeluckste, verre van. Maar man oh man, wat heb ik veel geleerd. Als er een button voor bestond, droeg ik het met trots. Als ik terug kijk en mezelf afvraag of het allemaal waard was, dan roep ik voluit met een brede grijns op mn gezicht: ‘Jaaaa’. De sluier voor m’n ogen mag dan wel weg zijn gehaald, maar ik weet nog zoveel niet. Er is nog zoveel te ont-dekken. Het is nu alsof ik kokosolie in m’n ogen heb. Het is wat wazig, maar ik kan er al bijna doorheen kijken. Het is niet dat het vanzelf ging, want ik heb er hard voor moeten knokken. Wat ik ooit in m’n rugzakje stopte, heb ik ten volle mogen ervaren. En, geïntegreerd. Want juist door de opname van deze ervaringen kan ik nu staan, waar ik nu sta, buiten de Matrix. Geef niet op mooi bijzonder mens. Alles heeft echt een reden. Niets over-komt je ‘zomaar’. Het was jij die toen koos. En nu zal je weer moeten kiezen. Wat kies jij? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share

Gina’s mijmering: kapen Ik weet nog zo goed dat ik reageerde op iemand die iets geschreven had op een eigen kanaal. Een goed bedoelde reactie zonder oordeel, maar een antwoord op een vraag die gesteld werd. Een ondersteuning om te laten zien, dat ik de auteur begreep en het antwoord wist. En poeff … mijn reactie was verwijderd. Maar wel met een onderbouwing in een persoonlucke bericht. De auteur en eigenaar van het kanaal wees mij haarfijn op het feit waarom ik anderen niet een kans gaf. Een kans om zelf na te denken. Ik had nameluck het antwoord al gegeven. Ik had de energie geen kans gegeven en de beweging weggekaapt. De auteur vroeg mij wat het met mij deed. Waarom ik per se antwoord moest geven. Daar moest ik even heel goed over nadenken. En zoals het vaker in mijn hoofd gaat: de flipperkast werd geactiveerd. Ik draaide de woorden van de auteur linksom, rechtsom en liet ze rusten. Wat werd er nou precies bedoelt? Ik bedoelde het toch goed?! Nu weet ik dat het misschien wel één van mijn grootste persoonlucke lessen was. Want waarom reageer je op een actie? Je wilt de ander laten weten dat ze gezien zijn. Je wilt laten zien dat jij het ook weet of voelt. Of je gaat er juist tegen in om je ongenoegen uit te spreken. Het heeft allemaal met het ego te maken en dat we allemaal één zijn. Je reageert omdat alle aspecten in jou worden aangesproken. Positief of negatief. En we zijn zo geprogrammeerd dat we deze emoties moeten ventileren. Maar moeten wij alles maar ventileren, delen met anderen? Of mag je het ook laten zijn? De energie het werk laten doen. Het in beweging laten. Dicht bij jezelf blijven. Het was een mooie les voor mij, die ik nog vaak voorbij laat komen. Ik heb het geïntegreerd en is nu onderdeel van mij. Dat doet niets af van alle mooie reacties of vragen die ik krijg op en via dit kanaal. Want ik vind de interactie prachtig, maar ik reageer niet (altijd) terug. Ik laat de energie bewegen tussen al jullie mooie reacties. En juist daar geniet ik van. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share