uz
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Kanalga Telegram’da o‘tish
1 618
Obunachilar
+124 soatlar
+417 kunlar
+20530 kunlar
Postlar arxiv
ای بابا منظورتون چیه خبر بدید شلوغش کنیم براتون

میزان ارتباطم باهاتون تو چنل فکرکنم 1 از 10 باشه،و همونقدرم ناشناس سوت و کوره🙏🏻

این از عکس بالاییم سریعتر ریکشن خورد

i'm going back to 1,505
i'm going back to 1,505

i'm going back to 1,505
i'm going back to 1,505

#shot_by_me📷 دست‌ها: آخرین رشته متصل به امید 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧
#shot_by_me📷
دست‌ها: آخرین رشته متصل به امید 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Repost from ㅤㅤㅤ
چه‌قدر خودت را عذاب می‌دهی، چه‌قدر خودت را به خاطر زندگی می‌آزاری! این چیز‌هایی که از آن‌ها شکایت می‌کنی، همان زندگی است؛ هرگز برای هیچ‌کس یا در هیچ‌زمان، بهتر از این نبوده است.
نامه های ژرژ ساند به گوستاو فلوبر

🍓?

1|1 - i don't know you anymore - sombr (320).mp38.89 MB

تقریبا بعد از ۲۴،۲۵ روز عکس جدید گرفتم،تابستون با کمترین عکس داره میگذره.

آهنگ میفرستید؟متشکرم. @ArminMtm