uk
Feedback
𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Відкрити в Telegram
1 614
Підписники
+124 години
+417 днів
+20530 день
Архів дописів
ای بابا منظورتون چیه خبر بدید شلوغش کنیم براتون

میزان ارتباطم باهاتون تو چنل فکرکنم 1 از 10 باشه،و همونقدرم ناشناس سوت و کوره🙏🏻

این از عکس بالاییم سریعتر ریکشن خورد

i'm going back to 1,505
i'm going back to 1,505

i'm going back to 1,505
i'm going back to 1,505

#shot_by_me📷 دست‌ها: آخرین رشته متصل به امید 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧
#shot_by_me📷
دست‌ها: آخرین رشته متصل به امید 𝗠𝗜𝗗𝗡𝗜𝗚𝗛𝗧

Repost from ㅤㅤㅤ
چه‌قدر خودت را عذاب می‌دهی، چه‌قدر خودت را به خاطر زندگی می‌آزاری! این چیز‌هایی که از آن‌ها شکایت می‌کنی، همان زندگی است؛ هرگز برای هیچ‌کس یا در هیچ‌زمان، بهتر از این نبوده است.
نامه های ژرژ ساند به گوستاو فلوبر

🍓?

1|1 - i don't know you anymore - sombr (320).mp38.89 MB

تقریبا بعد از ۲۴،۲۵ روز عکس جدید گرفتم،تابستون با کمترین عکس داره میگذره.

آهنگ میفرستید؟متشکرم. @ArminMtm