8 693
Obunachilar
-1324 soatlar
-147 kunlar
+1 21330 kunlar
Postlar arxiv
8 695
من اینجا ادعای دانش کردم؟
ادعای غنی سازی اورانیوم داشتم؟
صرفا یه بخش از زندگیم رو به انتخاب خودم نشون دادم
که بیشتر مربوط به خودم و دوستام و بیرون رفتنام بوده
چند بار پیش اومده بیام از غم یا دردی که دارم حرف بزنم؟
ایا این ینی غمی نداشتم؟
ایا ینی علی بی غمم؟
اینجا رو هم تا زمانی دوست داشتم که شماها همتون رو دوست خودم میدونستم
و الان دیگه نه.
و نیازی هم نمیبینم دیگه بخوام فعالیتی داشته باشم که بعضیا احساس کردن من داشتم ازشون سواستفاده مالی میکردم یا داشته ها و نداشته هام رو به رخ میکشیدم.
8 695
یه هیت دیگه این بود که مهسا ماشینش رو میکنه تو چشم
این چنل فک کنم از سال ۲۰۲۴ دارم و من وقتی ۲۰۶ داشتم خیلی بیشتر پشت فرمونم عکس و فیلم میذاشتم
شاید هیت به خودم نباشه ولی ماشین چینی ای که دارم چیزی نیست که در نظرم بشه باهاش چسی اومد:))
8 695
روی صحبتم با بچه های اون گروه تو بله ست
که من فقط و فقط دلم میخواست کسی احساس تنهایی نکنه و مث یه دوست خواستم کنار هم باشیم تو اون روزهای
خیلی سخت که هممون استرس داشتیم بابت شرایط.
خیلی هم خوب میدونم کدوماتون دارین چیا میگین و پی وی تک تکتون که چقدر مشتاق بودین توی اون جمع باشین رو دارم.
آسیبش به من صرفا اینه که یه ذره ناراحت شم بابت اعتماد و اخلاق های خودم
ولی شما حتما نگران شخصیت خودتون باشین.
میتونم حتی تک تکتون رو اسم ببرم ولی بازم از حوصلم خارجه🤍
8 695
اون هشتصد اون بالا پول تبلیغات چنل بله بوده که من حتی بهش دست نزدم
و اگه برداشتش کردم حتما پاکت میذارم کلش رو واسه بچه های بله.
8 695
بچه ها راستش بی جون تر از این حرفام که الان بتونم نسبت به چیزی واکنش نشون بدم
راحت باشین.
فقط اگه حس کردین من الکی خودمو زدم به مریضی و بیمارستان و تو بله خیلی حالم خوب بوده
یا بخاطر تبلیغات بله اونجا بودم
یا چون طرفدار پهلوی نیستم و تو بله بخاطر بچه های مینابم اندازه بچه های دی غصه خوردم در نتیجه پرستو نظامم
امیدوارم کارمای حرف ها و قضاوت هاتون به زندگیتون برنگرده🤍
و اگه غیر از این چیزیه و من ادمی هستم که بچه های دی واسم مهم نبودن یا الکی غصه خوردم امیدوارم غم اون خانواده ها چندین برابر به زندگی خودم برگرده.
حسی که به بقیه به ناحق میدین به نظرم یه جایی به زندگی خودتون برمیگرده.
8 695
بعد همیشه بعدش فرار میکردم میرفتم تو هال میخوابیدم
الان چون بخیه دارم تنهایی نمیتونم از جام بلند شم فرار کنم
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
