ch
Feedback
✨Andromeda✨

✨Andromeda✨

前往频道在 Telegram
8 702
订阅者
-1324 小时
-147
+1 21330
帖子存档
جدی جون تو دست و پام نیست تغذیه درستی هم نمیتونم داشته باشم فعلا

میخونم فقط ببخشید اگه جواب نمیدم🤍

من اینجا ادعای دانش کردم؟ ادعای غنی سازی اورانیوم داشتم؟ صرفا یه بخش از زندگیم رو به انتخاب خودم نشون دادم که بیشتر مربوط به خودم و دوستام و بیرون رفتنام بوده چند بار پیش اومده بیام از غم یا دردی که دارم حرف بزنم؟ ایا این ینی غمی نداشتم؟ ایا ینی علی بی غمم؟ اینجا رو هم تا زمانی دوست داشتم که شماها همتون رو دوست خودم میدونستم و الان دیگه نه. و نیازی هم نمیبینم دیگه بخوام فعالیتی داشته باشم که بعضیا احساس کردن من داشتم ازشون سواستفاده مالی میکردم یا داشته ها و نداشته هام رو به رخ میکشیدم.

یه هیت دیگه این بود که مهسا ماشینش رو میکنه تو چشم این چنل فک کنم از سال ۲۰۲۴ دارم و من وقتی ۲۰۶ داشتم خیلی بیشتر پشت فرمونم عکس و فیلم میذاشتم‌ شاید هیت به خودم نباشه ولی ماشین چینی ای که دارم چیزی نیست که در نظرم بشه باهاش چسی اومد:))

روی صحبتم با بچه های اون گروه تو بله ست که من فقط و فقط دلم میخواست کسی احساس تنهایی نکنه و مث یه دوست خواستم کنار هم باشیم تو اون روزهای خیلی سخت که هممون استرس داشتیم بابت شرایط. خیلی هم خوب میدونم کدوماتون دارین چیا میگین و پی وی تک تکتون که چقدر مشتاق بودین توی اون جمع باشین رو دارم. آسیبش به من صرفا اینه که یه ذره ناراحت شم بابت اعتماد و اخلاق های خودم ولی شما حتما نگران شخصیت خودتون باشین. میتونم حتی تک تکتون رو اسم ببرم ولی بازم از حوصلم خارجه🤍

اون هشتصد اون بالا پول تبلیغات چنل بله بوده که من حتی بهش دست نزدم و اگه برداشتش کردم حتما پاکت میذارم کلش رو واسه بچه های بل
اون هشتصد اون بالا پول تبلیغات چنل بله بوده که من حتی بهش دست نزدم و اگه برداشتش کردم حتما پاکت میذارم کلش رو واسه بچه های بله.

بچه ها راستش بی جون تر از این حرفام که الان بتونم نسبت به چیزی واکنش نشون بدم راحت باشین. فقط اگه حس کردین من الکی خودمو زدم به مریضی و بیمارستان و تو بله خیلی حالم خوب بوده یا بخاطر تبلیغات بله اونجا بودم یا چون طرفدار پهلوی نیستم و تو بله بخاطر بچه های مینابم اندازه بچه های دی غصه خوردم در نتیجه پرستو نظامم امیدوارم کارمای حرف ها و قضاوت هاتون به زندگیتون برنگرده🤍 و اگه غیر از این چیزیه و من ادمی هستم که بچه های دی واسم مهم نبودن یا الکی غصه خوردم امیدوارم غم اون خانواده ها چندین برابر به زندگی خودم برگرده. حسی که به بقیه به ناحق میدین به نظرم یه جایی به زندگی خودتون برمیگرده.

فرنی+ دشمن سلطنتی من
فرنی+ دشمن سلطنتی من

Repost from چلچلا
پا در پای تو من همان جا بمیرم

Repost from چلچلا
در ساحلی که نقش پای توست

Repost from چلچلا
دور از همه در خلوت شب‌ها بمیرم

Repost from چلچلا
کاش چون قو در امواج دریا بمیرم

آرزومه دیگه درد نکشم. آرزومه فقط ده درصد حالم بهتر شه.

حال ندارم کلا مهم نیست چی باشه اصن حسش نیست

بده؟

اها این بهتر شد اون عکس شمالیه یاد درد کشیدن مینداختم میرفت رو مخم

بعد همیشه بعدش فرار میکردم میرفتم تو هال میخوابیدم الان چون بخیه دارم تنهایی نمیتونم از جام بلند شم‌ فرار کنم