uz
Feedback
‌ ‌stanĉo

‌ ‌stanĉo

Kanalga Telegram’da o‘tish

جاوید شاه. @Thcall ‌ ‌: t.me/MrBot?start=Thcall

Ko'proq ko'rsatish
2 847
Obunachilar
-624 soatlar
-627 kunlar
-43030 kunlar
Postlar arxiv
من ادم بدرد نخوریم به من کار نداشته باشین❤️

من ادم بدی نیستم، برای کسی که دوسش دارم تلاش میکنم و از جون مایه میزارم، من فقط نمیتونم بعد چندماه نبودن همهچیو به یک باره باور کنم

به ادما فرصت میدی تهشم میگن چرا دادی

خنده.

ادم خندش میگیره

احساسات چیزای نازکی‌ان هرچقدر هم براشون خرج کنی، آخرش یه‌جوری می‌بازیشون. من بیشتر از حد خودم احساس گذاشتم، بیشتر از توانم جنگیدم، هی خواستم همه‌چی رو درست کنم، ولی دیگه بسه. از یه جایی به بعد باید خودتو جمع کنی، پشت خودت وایسی. من دیگه اون آدم قبلی نیستم. من عوض شدم.

هوراا پرتغاال

پولای مردمو بلوکه میکنن تا تورمو کنترل کنن

mother and son:

photo content

photo content

فردا فصل سوم خاندان اژدها با زیرنویس میاد

وای گشنمه

بقیه لباساش مارک نداشت خارشو

وقتی یه شاپ خوب پیدا میکنم:
وقتی یه شاپ خوب پیدا میکنم:

محرم؟؟!! زينب؟؟؟ جنازه دخترامون رو با شكم هاى بخيه شده و رحم بيرون كشيده تحويل دادن. محرم❌ ۱۸-۱۹ دی✅ : t.me/xstanco

تروماهام برگشتن

انقدر بدم میاد وسط صحبت میرین