stanĉo
الذهاب إلى القناة على Telegram
2 847
المشتركون
-624 ساعات
-627 أيام
-43030 أيام
أرشيف المشاركات
2 847
من ادم بدی نیستم، برای کسی که دوسش دارم تلاش میکنم و از جون مایه میزارم، من فقط نمیتونم بعد چندماه نبودن همهچیو به یک باره باور کنم
2 847
احساسات چیزای نازکیان هرچقدر هم براشون خرج کنی، آخرش یهجوری میبازیشون. من بیشتر از حد خودم احساس گذاشتم، بیشتر از توانم جنگیدم، هی خواستم همهچی رو درست کنم، ولی دیگه بسه.
از یه جایی به بعد باید خودتو جمع کنی، پشت خودت وایسی.
من دیگه اون آدم قبلی نیستم.
من عوض شدم.
2 847
محرم؟؟!!
زينب؟؟؟
جنازه دخترامون رو با شكم هاى بخيه شده و رحم بيرون كشيده تحويل دادن.
محرم❌ ۱۸-۱۹ دی✅
: t.me/xstanco
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
