uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 904 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 275-o'rinni va Eron mintaqasida 14 710-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 904 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -346 ga, so‘nggi 24 soatda esa -7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.54% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 476 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 38 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 904
Obunachilar
-724 soatlar
-757 kunlar
-34630 kunlar
Postlar arxiv
#snx بیشترشو فروختم
#snx بیشترشو فروختم

#مهم کانال بیت بوی اصلا ادمین پاسخگو (به تحلیلها و سیگنالها ) نداره و هر کسی با اکانت فیک خود را ادمین بیت بوی معرفی کرد حتما بلاک کنید و در مورد پستهای کانال ، از گروه و یا جای دیگری پیگیری نکنید - بنده فقط همین کانال اصلی بیت بوی و یک کانال جدید BitGirl رو دارم ، گروه برای رفع اشکال هم نداریم . همه چیز همینجاست تمام 🙌

#snx نصفشو بفروشید و ریسک فری بمونه
#snx نصفشو بفروشید و ریسک فری بمونه

بنده 90 درصد نقدم و خریدی نداشته ام تا موقعیت خوب پیش بیاد

در هر صورت از بیتکوین نتونستم سیگنال قوی بگیرم تا لانگ داشته باشیم ، الانم واگرایی مثبت داد بالاشو زد . صبر میکنم @CryptoMarket_BitBoy

دمیننس بیت هنوز نتونسته زیر 57 درصد تثبیت کنه ، ترند آبی رو بشکنه هم بالا خواهد داشت فعلا @CryptoMarket_BitBoy
دمیننس بیت هنوز نتونسته زیر 57 درصد تثبیت کنه ، ترند آبی رو بشکنه هم بالا خواهد داشت فعلا @CryptoMarket_BitBoy

بیتکوین از 103 هزار تا 89 هزار اصلاح :)

#USDT.D تایم فریم هفتگی ، دمیننس تتر آماده میشه برای هدف %5.24 !!! [ در این صورت بیتکوین زیر 80 هزاری خواهیم دید ، فعلا از نظر زمانی طول میکشه ] @CryptoMarket_BitBoy

#snx ریسک فری کنید
#snx ریسک فری کنید

#ETH اولین حمایت محدوده 2840 و دومین حمایت خوب محدوده 2350 دلار رو در پیش داره . تریگر ورود با کندل برگشتی از حمایت اول @Cryp
#ETH اولین حمایت محدوده 2840 و دومین حمایت خوب محدوده 2350 دلار رو در پیش داره . تریگر ورود با کندل برگشتی از حمایت اول @CryptoMarket_BitBoy

#SNX یک پله با اهرم 3 لانگ گرفتم روش پله دوم دارد و اعلام میکنم . @CryptoMarket_BitBoy
#SNX یک پله با اهرم 3 لانگ گرفتم روش پله دوم دارد و اعلام میکنم . @CryptoMarket_BitBoy

#LDO منفی 16 درصد استاپ شده ، اهرم بالا میزنید مربوط به خودتونه ، این منفی اصلا چیزی نیس . خدارو شکر برآیند ما همیشه مثبته بوده و وین ریت بالای 80 درصدی رو داریم .

#SXP 2D 5 درصد پایینتر به حمایت خوب میرسه ، واچ بذارین در واکنش مثبت جهت لانگ بررسی کنید @CryptoMarket_BitBoy
#SXP 2D 5 درصد پایینتر به حمایت خوب میرسه ، واچ بذارین در واکنش مثبت جهت لانگ بررسی کنید @CryptoMarket_BitBoy

#LDO 1.680 - 1.730 اهداف / اردر فروش بذارین

#XRP بیشترشو فروختم
+1
#XRP بیشترشو فروختم

#XRP ریسک فری
#XRP ریسک فری

#XRP ریپل ، چند بار به ترند ما واکنش منفی داده - با شکستش میتونید لانگ بگیرید جهت نوسان @CryptoMarket_BitBoy
#XRP ریپل ، چند بار به ترند ما واکنش منفی داده - با شکستش میتونید لانگ بگیرید جهت نوسان @CryptoMarket_BitBoy

#LDO یک پله لانگ وارد شدم ، لورج 5 حد ضرر 1.550 (منفی 16 درصد) خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#LDO یک پله لانگ وارد شدم ، لورج 5 حد ضرر 1.550 (منفی 16 درصد) خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

کانال بیت بوی ادمینی جهت پاسخگویی و همکاری ندارد . فقط جهت همکاری پروژه و صرافیا میتونید از طریق ایمیل درخواست بدین . لطفا به اکانتهای تلگرام اعتماد نکنید ، هیچ مسئولیتی در قبالش نداریم . ایمیل جهت ارتباط با بیت بوی BitBoyCryptoiran@gmail.com The BitBoy channel does not have an admin to respond and cooperate. You can only request cooperation with the project and the exchange via email. Please do not trust Telegram accounts, we are not responsible for them. Email to contact BitBoy BitBoyCryptoiran@gmail.com

#ETC محدوده 22 دلار خریدَنیست . @CryptoMarket_BitBoy
#ETC محدوده 22 دلار خریدَنیست . @CryptoMarket_BitBoy