fa
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

رفتن به کانال در Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام BitBoy Crypto

کانال BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 22 904 مشترک است و جایگاه 5 275 را در دسته رمزارزها و رتبه 14 710 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 22 904 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -346 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 19.54% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 476 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 38 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

22 904
مشترکین
-724 ساعت
-757 روز
-34630 روز
آرشیو پست ها
#snx بیشترشو فروختم
#snx بیشترشو فروختم

#مهم کانال بیت بوی اصلا ادمین پاسخگو (به تحلیلها و سیگنالها ) نداره و هر کسی با اکانت فیک خود را ادمین بیت بوی معرفی کرد حتما بلاک کنید و در مورد پستهای کانال ، از گروه و یا جای دیگری پیگیری نکنید - بنده فقط همین کانال اصلی بیت بوی و یک کانال جدید BitGirl رو دارم ، گروه برای رفع اشکال هم نداریم . همه چیز همینجاست تمام 🙌

#snx نصفشو بفروشید و ریسک فری بمونه
#snx نصفشو بفروشید و ریسک فری بمونه

بنده 90 درصد نقدم و خریدی نداشته ام تا موقعیت خوب پیش بیاد

در هر صورت از بیتکوین نتونستم سیگنال قوی بگیرم تا لانگ داشته باشیم ، الانم واگرایی مثبت داد بالاشو زد . صبر میکنم @CryptoMarket_BitBoy

دمیننس بیت هنوز نتونسته زیر 57 درصد تثبیت کنه ، ترند آبی رو بشکنه هم بالا خواهد داشت فعلا @CryptoMarket_BitBoy
دمیننس بیت هنوز نتونسته زیر 57 درصد تثبیت کنه ، ترند آبی رو بشکنه هم بالا خواهد داشت فعلا @CryptoMarket_BitBoy

بیتکوین از 103 هزار تا 89 هزار اصلاح :)

#USDT.D تایم فریم هفتگی ، دمیننس تتر آماده میشه برای هدف %5.24 !!! [ در این صورت بیتکوین زیر 80 هزاری خواهیم دید ، فعلا از نظر زمانی طول میکشه ] @CryptoMarket_BitBoy

#snx ریسک فری کنید
#snx ریسک فری کنید

#ETH اولین حمایت محدوده 2840 و دومین حمایت خوب محدوده 2350 دلار رو در پیش داره . تریگر ورود با کندل برگشتی از حمایت اول @Cryp
#ETH اولین حمایت محدوده 2840 و دومین حمایت خوب محدوده 2350 دلار رو در پیش داره . تریگر ورود با کندل برگشتی از حمایت اول @CryptoMarket_BitBoy

#SNX یک پله با اهرم 3 لانگ گرفتم روش پله دوم دارد و اعلام میکنم . @CryptoMarket_BitBoy
#SNX یک پله با اهرم 3 لانگ گرفتم روش پله دوم دارد و اعلام میکنم . @CryptoMarket_BitBoy

#LDO منفی 16 درصد استاپ شده ، اهرم بالا میزنید مربوط به خودتونه ، این منفی اصلا چیزی نیس . خدارو شکر برآیند ما همیشه مثبته بوده و وین ریت بالای 80 درصدی رو داریم .

#SXP 2D 5 درصد پایینتر به حمایت خوب میرسه ، واچ بذارین در واکنش مثبت جهت لانگ بررسی کنید @CryptoMarket_BitBoy
#SXP 2D 5 درصد پایینتر به حمایت خوب میرسه ، واچ بذارین در واکنش مثبت جهت لانگ بررسی کنید @CryptoMarket_BitBoy

#LDO 1.680 - 1.730 اهداف / اردر فروش بذارین

#XRP بیشترشو فروختم
+1
#XRP بیشترشو فروختم

#XRP ریسک فری
#XRP ریسک فری

#XRP ریپل ، چند بار به ترند ما واکنش منفی داده - با شکستش میتونید لانگ بگیرید جهت نوسان @CryptoMarket_BitBoy
#XRP ریپل ، چند بار به ترند ما واکنش منفی داده - با شکستش میتونید لانگ بگیرید جهت نوسان @CryptoMarket_BitBoy

#LDO یک پله لانگ وارد شدم ، لورج 5 حد ضرر 1.550 (منفی 16 درصد) خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy
#LDO یک پله لانگ وارد شدم ، لورج 5 حد ضرر 1.550 (منفی 16 درصد) خروجش اعلام میکنیم @CryptoMarket_BitBoy

کانال بیت بوی ادمینی جهت پاسخگویی و همکاری ندارد . فقط جهت همکاری پروژه و صرافیا میتونید از طریق ایمیل درخواست بدین . لطفا به اکانتهای تلگرام اعتماد نکنید ، هیچ مسئولیتی در قبالش نداریم . ایمیل جهت ارتباط با بیت بوی BitBoyCryptoiran@gmail.com The BitBoy channel does not have an admin to respond and cooperate. You can only request cooperation with the project and the exchange via email. Please do not trust Telegram accounts, we are not responsible for them. Email to contact BitBoy BitBoyCryptoiran@gmail.com

#ETC محدوده 22 دلار خریدَنیست . @CryptoMarket_BitBoy
#ETC محدوده 22 دلار خریدَنیست . @CryptoMarket_BitBoy