uz
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

Kanalga Telegram’da o‘tish

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali BitBoy Crypto analitikasi

BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 22 836 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 5 262-o'rinni va Eron mintaqasida 14 688-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 22 836 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -324 ga, so‘nggi 24 soatda esa -5 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 23.37% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 10.24% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 340 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 2 339 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 35 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

22 836
Obunachilar
-524 soatlar
-977 kunlar
-32430 kunlar
Postlar arxiv
چیلیز اینم از نوسان خودم ، نصفشم فروختم @CryptoMarket_BitBoy
چیلیز اینم از نوسان خودم ، نصفشم فروختم @CryptoMarket_BitBoy

چیلیز پامممپ ، چند درصد شد؟

بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

چطور معامله را ریسک فری کنیم ؟ @CryptoMarket_BitBoy

داگز دقیقا هدفو تاچ کرد و واکنش منفی داد به مقاومت

#BCH ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#BCH ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

بنظرتون این چه ارزی هست ؟ @CryptoMarket_BitBoy
بنظرتون این چه ارزی هست ؟ @CryptoMarket_BitBoy

#BCH تریگر ورود جهت لانگ 349 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy
#BCH تریگر ورود جهت لانگ 349 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy

#BCH تریگر ورود جهت لانگ 348 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy
#BCH تریگر ورود جهت لانگ 348 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy

اخر گنده گوزی همینه ، فایده نداره :))

#DOGZ داگز فعلا تا 8920 میتونه بره و اصلاح بکنه بعدش تا زمانی که از بالا کنج خارج نشده لانگ گرفتن اشتباهه @CryptoMarket_BitBo
#DOGZ داگز فعلا تا 8920 میتونه بره و اصلاح بکنه بعدش تا زمانی که از بالا کنج خارج نشده لانگ گرفتن اشتباهه @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین تایم فریم دوساعته
بیت کوین تایم فریم دوساعته

تازمانی بیت کوین زیر محدوده 64500حرکت میکنه طرف لانگ نباشید مگر اینکه در کفهای پایین

Repost from BitBoy Crypto
کافیست کمی صبور باشید و با اهرمهای کم ریسک از روندها استفاده کنید ، من قبلا لورج 20 سیگنال میذاشتم و خودمم وارد میشدم اما در نهایت دیدم کار اشتباهی میکردم هم برای خودم بخصوص برای شماها که جز استرس و ناراحتی چیزی در بر نداشت (البته سود میکردیم ولی لذت نمیبردیم چون کاملا هیجان بود و.... ) از هیجانات دوری کنید ، مطمعنم سودی که بدست میارین لذت بخشتر از آن چیزی که فکر میکنید باشه 🙌 موفق باشید ❤️ @BitBoy_CryptoCurrency

#GMT 30 درصد هم داده ، نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#GMT 30 درصد هم داده ، نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

جی ام تی ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
جی ام تی ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

معامله ریسکی هست و حد ضررش 0.1380 گذاشتم . بستگی به خودتون داره بقیش

#GMT یک پوزیشن ریسکی روی این ارز گرفتم (لانگ) لورج 6 ، نوسانی @CryptoMarket_BitBoy
#GMT یک پوزیشن ریسکی روی این ارز گرفتم (لانگ) لورج 6 ، نوسانی @CryptoMarket_BitBoy

#IOTX زیر مقاومت مهمی قرار گرفته ، بنظرم در پولبک به ترند نزولی شکسته شده محدوده 0.040 الی 0.037 میشه برای لانگ وارد شد . واچ بذارین @CryptoMarket_BitBoy

در معاملات لانگ بشدت احتیاط کنید بنظرم بازار یک پایین بده ریسک بایِرها هم میاد پایین و موقعیتهای خوبی ایجاد میشه برای خرید ، بشخصه منتظرم (بازم صلاح مملکت خویش خسروان دانند ) @CryptoMarket_BitBoy