ar
Feedback
BitBoy Crypto

BitBoy Crypto

الذهاب إلى القناة على Telegram

بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام BitBoy Crypto

تُعد قناة BitBoy Crypto (@cryptomarket_bitboy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 836 مشتركاً، محتلاً المرتبة 5 262 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 14 688 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 836 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -324، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -5، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.37‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 10.24‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 340 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 339 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 35.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل تارگت, تاچ, 7_10, اهرم, ضرر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
بیت‌ بوی 🤘 معامله گر بازار کریپتو سیگنال فیوچرز روزانه + نوسانگیر اسپات سلب مسئولیت: کانال من مشاوره مالی نیست، مشاهده و نظر من است🙏

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

22 836
المشتركون
-524 ساعات
-977 أيام
-32430 أيام
أرشيف المشاركات
چیلیز اینم از نوسان خودم ، نصفشم فروختم @CryptoMarket_BitBoy
چیلیز اینم از نوسان خودم ، نصفشم فروختم @CryptoMarket_BitBoy

چیلیز پامممپ ، چند درصد شد؟

بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy
بدون شرح ... @CryptoMarket_BitBoy

چطور معامله را ریسک فری کنیم ؟ @CryptoMarket_BitBoy

داگز دقیقا هدفو تاچ کرد و واکنش منفی داد به مقاومت

#BCH ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
#BCH ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

بنظرتون این چه ارزی هست ؟ @CryptoMarket_BitBoy
بنظرتون این چه ارزی هست ؟ @CryptoMarket_BitBoy

#BCH تریگر ورود جهت لانگ 349 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy
#BCH تریگر ورود جهت لانگ 349 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy

#BCH تریگر ورود جهت لانگ 348 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy
#BCH تریگر ورود جهت لانگ 348 گذاشتم ، پرریسک هست لورج 6 @CryptoMarket_BitBoy

اخر گنده گوزی همینه ، فایده نداره :))

#DOGZ داگز فعلا تا 8920 میتونه بره و اصلاح بکنه بعدش تا زمانی که از بالا کنج خارج نشده لانگ گرفتن اشتباهه @CryptoMarket_BitBo
#DOGZ داگز فعلا تا 8920 میتونه بره و اصلاح بکنه بعدش تا زمانی که از بالا کنج خارج نشده لانگ گرفتن اشتباهه @CryptoMarket_BitBoy

بیت کوین تایم فریم دوساعته
بیت کوین تایم فریم دوساعته

تازمانی بیت کوین زیر محدوده 64500حرکت میکنه طرف لانگ نباشید مگر اینکه در کفهای پایین

Repost from BitBoy Crypto
کافیست کمی صبور باشید و با اهرمهای کم ریسک از روندها استفاده کنید ، من قبلا لورج 20 سیگنال میذاشتم و خودمم وارد میشدم اما در نهایت دیدم کار اشتباهی میکردم هم برای خودم بخصوص برای شماها که جز استرس و ناراحتی چیزی در بر نداشت (البته سود میکردیم ولی لذت نمیبردیم چون کاملا هیجان بود و.... ) از هیجانات دوری کنید ، مطمعنم سودی که بدست میارین لذت بخشتر از آن چیزی که فکر میکنید باشه 🙌 موفق باشید ❤️ @BitBoy_CryptoCurrency

#GMT 30 درصد هم داده ، نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy
#GMT 30 درصد هم داده ، نصفشو فروختم @CryptoMarket_BitBoy

جی ام تی ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy
جی ام تی ریسک فری کردم @CryptoMarket_BitBoy

معامله ریسکی هست و حد ضررش 0.1380 گذاشتم . بستگی به خودتون داره بقیش

#GMT یک پوزیشن ریسکی روی این ارز گرفتم (لانگ) لورج 6 ، نوسانی @CryptoMarket_BitBoy
#GMT یک پوزیشن ریسکی روی این ارز گرفتم (لانگ) لورج 6 ، نوسانی @CryptoMarket_BitBoy

#IOTX زیر مقاومت مهمی قرار گرفته ، بنظرم در پولبک به ترند نزولی شکسته شده محدوده 0.040 الی 0.037 میشه برای لانگ وارد شد . واچ بذارین @CryptoMarket_BitBoy

در معاملات لانگ بشدت احتیاط کنید بنظرم بازار یک پایین بده ریسک بایِرها هم میاد پایین و موقعیتهای خوبی ایجاد میشه برای خرید ، بشخصه منتظرم (بازم صلاح مملکت خویش خسروان دانند ) @CryptoMarket_BitBoy