ماذا بعد! 🖤
Kanalga Telegram’da o‘tish
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
Ko'proq ko'rsatish640
Obunachilar
-124 soatlar
-27 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
640
+1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."
640
السلام عليكم 💗.
حقيقي أنا بشكر كل الناس اللي دخلت سألت عليا وع ماما ، تسلموا يخواتي والله 🥹💗.
640
Repost from ماذا بعد! 🖤
" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه "
- مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.
640
في بعض الأحيان يجب
أن تبني من حولك جداراً
للعزلة لا لتبعد الناس عنك
بل لترى من سيهدم
الجدار لكي يراك..
640
أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.
640
دلوقت اقدر اقول ان زاد الامل ناحيه القضيه الفلسطنية بإعتراف كل من بريطانيا وفرنسا بالدوله الفلسطنية خاصة بريطانيا لانها كانت صاحبة البدعه الصهيونيه بوعد بلفور ، بهذا الاعتراف استحاله تصيفة هذه القضيه للابد وحتماً هتُقام الدوله الفلسطنيه حتي ولو بعد 100 سنه ، كنت اتمني اليوم ده يجي ويطل علينا المُلثم بهيبته ورعونة صوته وحنين عينه وآلم صدره وهو بيقول لنا هنيئاً بما صبرتم ي اهل غزه ويا احرار العالم ، النهارده اول مكاسب 7 اكتوبر والي من هدفها هو إحياء القضيه وحل الدولتين واقامه دوله فلسطين بحدود 67 وعاصمتها القدس الشرقيه أب
من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
