uz
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Ko'proq ko'rsatish
640
Obunachilar
-124 soatlar
-27 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جد
+1
النهارده كان يوم صعب موت عليا ، من أصعب الأيام اللي مريت بيها، يعتبر قضيته ف المستشفى ، بس ختم بحاجه بسيطه جداً ،فرحت قلبي جداً جداً ، حبيبة قلبي البيست فريند كانت بتكلمني ومتابعه معايا الوضع وكدا ، ف عارفني أنه مأكلتش عشان زعلانه ، وهي ف منطقه بعيده جداً عني ، ومعرفتش حاجه هنا ، طلبتلي أوردر عشان عارفني بحب أكل فاست فود جداً ( ف راويه معفنه بحب الاكل الغير صحي🙈😂 ) واديته فوني وعنواني وجايلي البيت ، حركه بسيطه غيرت يومي الكئيب المتعب ، أنا بحبك جداً جداً مفيش وصف يوصف مشاعري نحيتك ، أجمل حاجه طلعتي بيها م الكليه ، لأ لأ أجمل حاجه طلعت بيها فحياتي عموماً 😭💗💗💗💗💗💗💗💗💗."

السلام عليكم 💗. حقيقي أنا بشكر كل الناس اللي دخلت سألت عليا وع ماما ، تسلموا يخواتي والله 🥹💗.

أرضَ عنّا وأستجبّ لنا وقرَّ أعيُننا بكُل دُعاء لا يعمله أحدٌ سواك ياربّ.

قد بان في وجهِ الصبور بُكاه❤️‍🩹.

والله ما قادره❤️‍🩹.

أنا مش قادره أكمل والله .

" سيدنا موسي مكنش عارف ربنا هيشق البحر إزاي علشانه، بس كان واثق إن ربنا معاه " - مش مهم تعرف هتتحل إزاي لكن ثق تمامًا إنه هيبهرك بترتيباته 🩵🦋.

.

أدعوا لأبن عمي يطلع بالسلامه ، داخل العمليات دلوقت❤️‍🩹.

...
...

في بعض الأحيان يجب أن تبني من حولك جداراً للعزلة لا لتبعد الناس عنك بل لترى من سيهدم الجدار لكي يراك..

Story

وجود ماما ❤️‍🩹، ادعولي يدوم وجودها وتبقى جنبي دايما وميحرمنيش منها ❤️‍🩹.

❤️‍🩹.
❤️‍🩹.

رجعت للفترة اللي كنت بهرب منها .

أبقى ماشيه في الشارع عادي فجأة يصعب عليا الناس وظروفهم ومفيش حد أقابله غير لما أحط نفسي مكانه، وأنا أصلاً مش عارفه أحل مشاكلي ومحتاجه ثيرابيست.

البنت ماتسعاش ورا حدّ.. البنت يتمّ قصدها سعيًا.")😚

طب والله ربنا رحيم بشكل لا توصفه حروف اللغة العربيه بأكملها🥹💗.

دلوقت اقدر اقول ان زاد الامل ناحيه القضيه الفلسطنية بإعتراف كل من بريطانيا وفرنسا بالدوله الفلسطنية خاصة بريطانيا لانها كانت صاحبة البدعه الصهيونيه بوعد بلفور ، بهذا الاعتراف استحاله تصيفة هذه القضيه للابد وحتماً هتُقام الدوله الفلسطنيه حتي ولو بعد 100 سنه ، كنت اتمني اليوم ده يجي ويطل علينا المُلثم بهيبته ورعونة صوته وحنين عينه وآلم صدره وهو بيقول لنا هنيئاً بما صبرتم ي اهل غزه ويا احرار العالم ، النهارده اول مكاسب 7 اكتوبر والي من هدفها هو إحياء القضيه وحل الدولتين واقامه دوله فلسطين بحدود 67 وعاصمتها القدس الشرقيه أب من أب وشاء من شاء ، والحمدلله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه 🦋.^

كلام كتير جوايا مرعب ، شعور مهلك ، نفس مخنوق .. كلهم يتلخصوا ف كلمة "يا رب❤️‍🩹".