uz
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Ko'proq ko'rsatish
639
Obunachilar
-124 soatlar
-37 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
وجودك ومجهودك ف قلبي💗. شكراً ع الكلام العسول دا ،م شخص عسول بردو💗."
وجودك ومجهودك ف قلبي💗. شكراً ع الكلام العسول دا ،م شخص عسول بردو💗."

عارف ،لما تبقى مش مستعد للجاي ؟ ولا أصلا لحقت تتعافى من اللي فات ؟ ولا قادر تكمل ف اللي انت فيه دلوقت ؟ (بس انت مجبر ف كل الحالات تكمل وتواجه وبطولك )

❤️‍🩹.
❤️‍🩹.

وددتُ لو ألتقيِه مرّة أخيرة لأسأله كيف هُنت ؟ وكيف ارتضيت لي كُل تلك الندوب ؟ وكيف استطعت السير كأن شيئًا لم يكُن ؟

ذلكَ الأمر الذي ظنّ الجميع أنني تجاوزتهُ لازال يُحرق جفنايّ كُل يوم.

أنا عايشة أسوَأ نظام نوم في تاريخ حياة الإنسان والحيوان، طب والله والنبات😭.

أنا بموت😂.
أنا بموت😂.

يصديقي الحقيقه نحن لا نملك رفاهية الإنهيار أصلا.

طب ما تدعولي !❤️‍🩹

دينا ف أسوأ وأسوأ حالاتها❤️‍🩹.

مفيش أسوأ من شعور العجز ، يعني تلاقي حد غالي عليك بيعاني وتعبان وانت مش بإيدك حاجه ، انت بتعاني ومش قادر تساعد نفسك ومش بإيدك حاجه ف بتعاني ، أنا أصنف من أسوأ المشاعر اللي تحس بيها هو العجز ، عجز عن التعبير ،عجز عن الوصف ،عجز عن الفعل ،عجز عن الكلام .

عفواً ،وانا موجوده ،تم 💗.
عفواً ،وانا موجوده ،تم 💗.

بصي انتي ولا تدايقي ولا حاجه ، هي ممكن عادي لسه مأخدتش وقتها ،ممكن تكون ريبوستات عادي ، انتي اتعاملي طبيعي ،انتي مش مكلفه انك
بصي انتي ولا تدايقي ولا حاجه ، هي ممكن عادي لسه مأخدتش وقتها ،ممكن تكون ريبوستات عادي ، انتي اتعاملي طبيعي ،انتي مش مكلفه انك تخليها تنساها ، هي تنساها لوحدها ،انتي اتعاملي بشخصيتك واتعاملي عادي ولا حظ قلبك ولا بعدك فهمتني .

‏اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.

‏والله يا جماعه مفيش احلي من شعور الانتهاء من الحاجه اللي كانت مخلياك متوتر دايمًا وقلقان، والرجوع الي حياتك الروتينية الهاديه دي is the best feeling ever.

اللهُمّ أعطِ كلاً منّا مُراده🦋.

يجدعان والله انا مش بهزر بس بجد يحسبُ المرء نفسهُ عزيزاً فِي قلُوب أحبتِهِ، ثُم يأتِي مَوقف يُنهِي كُل هَذا الظَن❤️‍🩹.

قَلبي يَنطوي على أُمنية أحِبها أسجُد كثيراً لأجلِها أُناجيكَ بِها سراً أرسلها للسَّماء ليلاً أرجوكَ بِها كُل ثانية مِن عُمري أن تُسير لِي سُبلها وترزقني بِها 🤍.

"‏ينبغي للمرء أن يشعر بالعار، لمجرد أن تراوده فكرة خداع إنسان طيب."

أنا والله محدش ينفع يسبني مع ضيوف... جايه اقول لخالتي بقالك فتره مجتيش عندنا ، قولتلها جايه ليه عندنا ؟