ماذا بعد! 🖤
Ir al canal en Telegram
ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚♀️💙
Mostrar más640
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-530 días
Archivo de publicaciones
639
عارف ،لما تبقى مش مستعد للجاي ؟
ولا أصلا لحقت تتعافى من اللي فات ؟
ولا قادر تكمل ف اللي انت فيه دلوقت ؟
(بس انت مجبر ف كل الحالات تكمل وتواجه وبطولك )
639
وددتُ لو ألتقيِه مرّة أخيرة
لأسأله كيف هُنت ؟
وكيف ارتضيت لي كُل تلك الندوب ؟
وكيف استطعت السير كأن شيئًا لم يكُن ؟
639
مفيش أسوأ من شعور العجز ، يعني تلاقي حد غالي عليك بيعاني وتعبان وانت مش بإيدك حاجه ، انت بتعاني ومش قادر تساعد نفسك ومش بإيدك حاجه ف بتعاني ، أنا أصنف من أسوأ المشاعر اللي تحس بيها هو العجز ، عجز عن التعبير ،عجز عن الوصف ،عجز عن الفعل ،عجز عن الكلام .
639
بصي انتي ولا تدايقي ولا حاجه ، هي ممكن عادي لسه مأخدتش وقتها ،ممكن تكون ريبوستات عادي ، انتي اتعاملي طبيعي ،انتي مش مكلفه انك تخليها تنساها ، هي تنساها لوحدها ،انتي اتعاملي بشخصيتك واتعاملي عادي ولا حظ قلبك ولا بعدك فهمتني .
639
اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.
639
والله يا جماعه مفيش احلي من شعور الانتهاء من الحاجه اللي كانت مخلياك متوتر دايمًا وقلقان، والرجوع الي حياتك الروتينية الهاديه دي is the best feeling ever.
639
يجدعان والله انا مش بهزر بس بجد يحسبُ المرء نفسهُ عزيزاً فِي قلُوب أحبتِهِ، ثُم يأتِي مَوقف يُنهِي كُل هَذا الظَن❤️🩹.
639
قَلبي يَنطوي على أُمنية أحِبها
أسجُد كثيراً لأجلِها
أُناجيكَ بِها سراً
أرسلها للسَّماء ليلاً
أرجوكَ بِها كُل ثانية مِن عُمري
أن تُسير لِي سُبلها وترزقني بِها 🤍.
639
أنا والله محدش ينفع يسبني مع ضيوف...
جايه اقول لخالتي بقالك فتره مجتيش عندنا ، قولتلها جايه ليه عندنا ؟
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
