uz
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Kanalga Telegram’da o‘tish

دیوانه نپرهیزد؛

Ko'proq ko'rsatish
1 948
Obunachilar
+224 soatlar
+97 kunlar
+1630 kunlar
Postlar arxiv
03) Simply Three - Circles.mp37.80 MB

photo content

Repost from Saved Messages
اگه امشب هم بگذره و نتونم این اندوه رو به کلمه تبدیل کنم، دیگه مطمئن نیستم بخوام به شفای نوشتن باور داشته باشم.

بچه‌ها از کانال‌های خیلیاتون لفت دادم، اگر مایل بودین دوباره این زیر برام بفرستین

بچه‌ها از کانال‌های خیلیاتون لفت دادم، اگر مایل بودین دوباره برام بفرستین‌شون https://telegram.me/BiChatBot?start=sc-228793-RbbVJuK

چهارشنبه‌ها بعد از کار یه جلسه‌ی جالب داریم، این هفته با این عنوان بود که چرا بهم فیدبک نمیدیم؟ چه چیزی مانع از اعلام نظر ما میشه؟ یکی از بچه‌ها بلند شد گفت چون حوصله‌ی بحث نداریم :)))))) زیبا و دقیق و قانع‌کننده✅

وقتی خودم را به قدر کافی دوست داشتم، شروع کردم به ترک کردن چیزهایی که سالم نبودند. آدم‌ها، مشاغل، عادات و اعتقاداتی که مرا کوچک و‌ حقیر نگه می‌داشت را کنار گذاشتم. قبلا فکر می‌کردم این کار به معنای وفادار نبودن است اما در واقع، به معنای دوست داشتن خود است

عشق و نیاز به نجات‌ داده ‌شدن رو باهم اشتباه نگیر عزیزم

نیاز به نجات داده شدن و عشق رو، باهم اشتباه نگیر عزیزم

حکایت خیلی چیزا تو زندگی من حکایت هنوز و هرگزه. یعنی خیلی چیزا رو هنوز به دست نیوردم و شاید هرگز به دست نیازم. خیلی چیزا هنوز تموم نشده‌ن شاید هرگز تموم نشن. خیلی مسائل هنوز حل نشده‌ن و ممکنه هرگز حل نشن. خیلی حس‌ها هنوز نرفته‌ن و مممکنه هرگز نرن.

اما عزیز من دوست داشتن دلیل کافی برای دست زدن به حماقت نیست

آغوش تو را برای تمام رنج‌هایم برمی‌گزیدم، اگر تو بزرگ‌ترین زخم زندگی‌ام‌ را بر من نزده بودی

آغوش تو را برای تمام رنج‌هایم انتخاب می‌کردم، اگر تو بزرگ‌ترین زخم زندگی‌ام‌ را بر من نزده بودی

چیزی نبود که درموردت ندونم، ولی جا خوردم. تا حالا جا خوردی عزیزم؟ اینکه بی‌هوا و یک‌هو، یه چیزی جلوی راهت رو بگیره و زمینت بزنه و وقتی سر برمیگردونی صورت یک آشنا رو ببینی؟!

Repost from این‌جآ
کوشیدم از تو برای خودم رویا بسازم، تلاش کردم که تو تمام دنیای‌من باشی، اما تو همان بودی و نه بیشتر، پوسته‌ای ناچیز و سطحی.

تأیید میکنم اولین باره به یه کافه علاقمند شدم🥹

درکل خیلی کودکانه واکنش نشون دادید دوستان طرفدار جلیلی، غالبا توهین بود :) خود اون بنده خدا انقدر رو خودش تعصب نداره که شما دارید. صلوات بفرستید و به شخصی که براتون صلاحیت‌ش محرض هست رأی بدید بوس ✨

اگر فردا روزی، جلیلی رئیس‌جمهور شد و خوب عمل کرد ما هم خوشحال میشیم و حمایت میکنیم ازش برای دوره‌های بعدی‌ تویی که اومدی میگی اسکرین‌شات گرفتم برای فردا روز، پرینت‌ هم بگیر توو هارد هم وارد کن. انگار ما از نظرات‌مون یا تغیر نظرات‌مون در آینده واهمه داریم. وا 😕

جلیلی‌ای که مدنظر شماست، حتی پیشنهاد رئیسی برای کمک و اجرای برنامه‌ی دولت سایه رو رد کرد! بعد بیاد با قالیباف ماجرای اقتصادی پیش ببره؟ جالب! جالب‌تر این بود که جلیلی کسی بود که در مناظرات ۱۴۰۰، خلاف نظر رهبری سر ماجرای برجام به شهید رئیسی تیکه انداخت، حالا همون جلیلی رو میخواید بشونید جای رئیسی؟! جالب‌ترتر اینکه حاج قاسم هم درمورد جلیلی یه چیزای منفی‌ای گفته بود، حاج قاسمم میگذارید کنار بخاطر جلیلی؟ :))) جالب‌ترترتر اینکه جلیلی به شدت حامی و اجراکننده‌ی طرح اینترنت ملی و شبکه ملی اطلاعاته و علنا اعتقادی به حریم خصوصی و سوشال مدیا نداره. جالب‌ترترترتر اینکه ما ‌بارها نتیجه‌ی رسانه‌ی ضعیف در عصر ارتباطات رو دیدیم، باز هم میخواید به یکی رأی بدید که بعد از چندین سال، هنوز رسانه‌ش رو قوی نکرده؟! جالب‌ترترترترتر اینکه کسی رو میخواید رئیس‌ اجرایی‌ترین قوه‌ی مملکت بکنید که رزومه‌ی اجرایی قوی‌ای نداره؟! بازم بگم؟! بیخیال :)))

قالیباف عزیزم هم که نامزد شد ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨