uz
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Kanalga Telegram’da o‘tish

دیوانه نپرهیزد؛

Ko'proq ko'rsatish
1 948
Obunachilar
-124 soatlar
+97 kunlar
+1630 kunlar
Postlar arxiv
دیگر علاقه‌ای به گفت و گو ندارم. برای احتمالات و هم‌صحبتی‌ پیر شده‌ام و می‌خواهم در آغوش انزوا و سکوت، تماشاگر بهار باشم.

رهایش کردم. بی‌آنکه برای آخرین‌بار در چشم‌هایش غرق شوم و دیگر هیچ‌چیز، نمی‌تواند مرا از پا درآورد. من تا آخرین نفس جنگیده‌ام و باخته‌ام.

رهایش کردم. بی‌آنکه برای آخرین بار در چشم‌هایش غرق شوم، و دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا از پا درآورد. من تا آخرین نفس جنگیده‌ام و باخته‌ام.

رهایش کردم. بی‌آنکه برای آخرین بار در چشم‌هایش غرق شوم. دیگر هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا از پا درآورد. من تا آخرین نفس جنگیده‌ام و باخته‌ام.

گمان می‌کنم انسان در طول زندگی تنها یک‌بار و نزد یک‌نفر، شهامت این را پیدا می‌کند که نقاب از چهره بردارد، برهنه شود، برهنه فکر کند و بعد از آن دیگر هرگز شجاعتِ نزدیک شدن و برهنگی را نخواهد داشت.

حلال کنید و دعا.

980304002.mp331.61 MB

یا من یعلم ضمیر الصامتین عزیزم؛

یا من یعلم ضمیر الصامتین عزیزم؛

« بگذار سقوط کنی اگر قرار است سقوط کنی. آن‌ که خواهی شد، تو را خواهد گرفت. »

Repost from مُحآق
یک سوره‌ی واقعه یک سوره‌ی توحید هفت مرتبه یاالله بعدش هر چه از خدا می‌خواهید بخواهید؛ خداشاهده سری هست در این عمل که نمی‌توان گفت. سرتان کلاه نرود امشب.
توصیه‌ی آیت الله فاطمی‌نیا

برای ارتشی‌ها و پاسدارهامون دعا کنید و صدقه بدید.

من هرگز برای آن‌که بخواهم نامی از تو در یادم بماند، تلاشی نکرده‌ام. اما نام تو بوده. از گذشته‌های دور. پیش از نام من.
من هرگز برای آن‌که بخواهم نامی از تو در یادم بماند، تلاشی نکرده‌ام. اما نام تو بوده. از گذشته‌های دور. پیش از نام من.

من هرگز برای اینکه بخواهم نامی از تو در یادم باشد تلاشی نکرده‌ام. اما نام تو بوده. از گذشته‌های دور. پیش از نام من.

دنیای پیرامونش، چنان زشت و بی‌بند و بار بود که با ظهور کوچک‌ترین زیبایی‌ها دلش می‌خواست آن را با چشم و قلب و خیال، ببلعد.

آنقدر سادگی‌اش را با بی‌توجهی و واقعی بودنش را با تهی بودن اشتباه گرفته بودند که دیگر می‌ترسید خودش باشد و از آنجا که نمی‌توانست نقابی بر روحش بگذارد، از همگان فاصله‌ای پرنشدنی می‌گرفت.

چه کسی همه‌ی این‌ها را به تو آموخت؟! بی‌درنگ پاسخ داد، "رنج"

می‌خواهم با کسی بروم، که دوستش ‌‌دارم.نمی‌خواهم هزینه‌ی این همراه شدن، حساب و کتاب شود یا اینکه به خوبی و بدی‌اش فکر کنم. حتی نمی‌خواهم بدانم که آیا او هم، مرا دوست دارد یا نه! فقط می‌خواهم همراه کسی بروم، که دوستش دارم.

Robert J. P. Oberg - If - 01 Trust.mp31.31 MB

Yearning.mp39.44 MB