uz
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

Yopiq kanal
270
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
چون مال منم زد

روبیتا فیتیش فندک ابی داره

اون فندک ناموسم بود.

فکرکنم اسمش روبیتا بود

فندک آبیمو یکی زد

ما سمت راستم دیدیم.

دوتا ساید افرا که ادما فقط سمت چپ میبینن:

two sides of me:
two sides of me:

T.meXplay_List6.77 KB

@impvi - Darya - Isam.mp35.74 MB

پسرم توی زندگی قبلیش عقاب بوده

مگه کسخلیم

عبدل آبادی

فکر کردم کسی کلا نفهمید

جدی میگی