uk
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

Закритий канал
270
Підписники
Немає даних24 години
-27 днів
-1030 день
Архів дописів
چون مال منم زد

روبیتا فیتیش فندک ابی داره

نه.

اون فندک ناموسم بود.

فکرکنم اسمش روبیتا بود

فندک آبیمو یکی زد

ما سمت راستم دیدیم.

:)

دوتا ساید افرا که ادما فقط سمت چپ میبینن:

two sides of me:
two sides of me:

T.meXplay_List6.77 KB

@impvi - Darya - Isam.mp35.74 MB

پسرم توی زندگی قبلیش عقاب بوده

photo content
+1

شاید

مگه کسخلیم

عبدل آبادی

فکر کردم کسی کلا نفهمید

جدی میگی