uz
Feedback
هوش مصنوعی | Ehsaneshooon

هوش مصنوعی | Ehsaneshooon

Kanalga Telegram’da o‘tish

اینجا بهت یاد میدم چطوری با هوش مصنوعی به همه چیز سرعت بدی ❤️ من احسان حیدری هستم | متخصص تبلیغات و تولید محتوا با AI ⚡️ پیج ما در اینستاگرام : https://www.instagram.com/ehsaneshooon

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali هوش مصنوعی | Ehsaneshooon analitikasi

هوش مصنوعی | Ehsaneshooon (@ehsaneshooontg) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 36 573 obunachidan iborat bo'lib, Marketing toifasida 279-o'rinni va Eron mintaqasida 9 317-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 36 573 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 273 ga, so‘nggi 24 soatda esa -92 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 8.36% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.20% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 3 059 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 169 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 29 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent دلاریکس, کس, چیز, تبلیغ, دوره kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
اینجا بهت یاد میدم چطوری با هوش مصنوعی به همه چیز سرعت بدی ❤️ من احسان حیدری هستم | متخصص تبلیغات و تولید محتوا با AI ⚡️ پیج ما در اینستاگرام : https://www.instagram.com/ehsaneshooon

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Marketing toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

36 573
Obunachilar
-9224 soatlar
-4247 kunlar
-2 27330 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '260
0 kanalda
May '260
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
1 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+1 314
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+2 397
2 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+24 964
7 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+7 970
4 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+90
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+155
1 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+127
1 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+53
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+100
1 kanalda
Get PRO
May '25
+402
3 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+23
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+80
1 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+31
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+33
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+48
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+199
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+451
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+385
0 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+37
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+237
0 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+1 133
0 kanalda
Get PRO
May '24
+1 347
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+614
0 kanalda
Get PRO
Mart '24
+182
0 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+12
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+9
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+137
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+4
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '230
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+5
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+3
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+23
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+3
0 kanalda
Get PRO
May '23
+4
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+6
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+408
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+4
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+23
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+67
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+131
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+657
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+9 939
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
27 Iyun0
26 Iyun0
25 Iyun0
24 Iyun0
23 Iyun0
22 Iyun0
21 Iyun0
20 Iyun0
19 Iyun0
18 Iyun0
17 Iyun0
16 Iyun0
15 Iyun0
14 Iyun0
13 Iyun0
12 Iyun0
11 Iyun0
10 Iyun0
09 Iyun0
08 Iyun0
07 Iyun0
06 Iyun0
05 Iyun0
04 Iyun0
03 Iyun0
02 Iyun0
01 Iyun0
Kanal postlari
لذتی که در هیچ بودن هست، در کم بودن نیست. من کم بودنِ خودم رو به هیچ شکلی صلاح نمی‌بینم. یا باید جایی باشم که بتونم درست، کامل و به‌اندازه ظاهر بشم؛یا ترجیح می‌دم صبر کنم، بسازم، قوی‌تر بشم و بعد برگردم. گاهی نبودن، عقب‌نشینی نیست؛احترام به اندازه‌ی واقعی خودته. یه روزی، یه جایی، وقتی زمانش برسه، همون‌قدر که باید باشم، خواهم بود. تا اون روز، خودم رو کم نمی‌کنم. پنجم تیرماه هزارو‌چهارصد و‌ پنج ساعت ۲:۳۰ بامداد

2
یه روز پیجم پرید... یه روز بخشی از بیزینسم شکست خورد... یه روز مجبور شدم از صفر شروع کنم... یه روز نبودم، دیده نشدم، قضاوت شدم... قبلاً فکر می‌کردم این‌ها آخر مسیرن. امروز می‌فهمم این‌ها فقط شهریه‌ی رشد بودن. زندگی یه درس بزرگ بهم داد... آدم‌ها با اتفاقاتشون ساخته نمی‌شن؛ با واکنشی که به اون اتفاقات نشون می‌دن ساخته می‌شن. می‌تونی بعد از هر شکست، تلخ‌تر بشی... یا عمیق‌تر. می‌تونی بدخواه دنیا باشی... یا با وجود همه زخم‌ها، خیرخواه بمونی. من راه دوم رو انتخاب کردم. نه چون مسیر آسون بوده، نه چون همیشه بردم، بلکه چون فهمیدم ادامه دادن با نیت خوب، از هر استعدادی قدرتمندتره. امروز اگر چیزی برای گفتن دارم، حاصل روزهای راحتم نیست؛ حاصل روزهاییه که هیچ‌کس نبود، هیچ‌چیز طبق برنامه پیش نرفت، اما من دست از ادامه دادن برنداشتم. من هنوز هم اشتباه می‌کنم. هنوز هم شکست می‌خورم. اما دیگه از شکست نمی‌ترسم. چون راز رشد را فهمیدم... نیک بمان. نیک فکر کن. نیک عمل کن. و ادامه بده. بقیه‌اش زمان ثابت میکنه🌱❤️ با عشق و‌احترام احسانشووون-احسان حیدری
1 311
3
زندگی یه درس بزرگ بهم داد... آدمی که دنبال بدی می‌گرده، آخرش فقط بدی می‌بینه. آدمی که خیر می‌خواد، حتی وسط سختی‌ها هم راه خیر رو پیدا می‌کنه. امشب، فقط یه دعا دارم... خدا دل همه رو از کینه خالی کنه، نگاه همه رو به خیر روشن کنه و قسمت همه، خیر، آرامش و گشایش باشه. الهی هیچ‌کس از این شب عزیز، دست خالی برنگرده🌱
1 259
4
Matn yo'q...
2 512
5
چندین ساله که امور پیامک، آوانک، ارسال پیام در بله و بخش زیادی از کمپین‌های ارتباطی من و مجموعه‌هام توسط سیگنال انجام میشه. واقعیت اینه که از کل مجموعه، تنها کسی که شخصاً می‌شناسم و باهاش در ارتباطم، خانم سمیرا عزتیه. بارها در شرایطی که کار فوری بوده، کمپین حساس داشتیم یا نیاز به پیگیری جدی بوده، کنارمون بوده و کار رو جلو برده. پیگیر، در دسترس و مسئولیت‌پذیره؛ چیزی که این روزها کمتر پیدا میشه. برای همین اگر کسی دنبال خدمات پیامکی، آوانک یا سرویس‌های ارتباطی هست، با خیال راحت ایشون رو معرفی می‌کنم. فقط یک بار با خانم عزتی کار کنید؛ احتمالاً خودتون متوجه می‌شید چرا این پست رو براش نوشتم. 🤌🏻❤️ 📨 @SamiraEzzatii
3 059
6
راستش اگه بخوام از بین همه اتفاقای خوب احسانشوون فقط یه چیز رو انتخاب کنم، اون شمایید. 🤌🏻 رفقای خوبی که تو این مسیر کنارم بودید.کسایی که باهم خندیدیم، حرص خوردیم، زمین خوردیم و دوباره بلند شدیم. برای همه این سال‌ها و همه این همراهی‌ها ممنونم. اسم‌ها عوض میشن، مسیرها عوض میشن، ولی آدم‌های واقعی می‌مونن. و خوشحالم که شما رو دارم. پس نه... داستان تموم نشده. همچنان ما ادامه میدیم به ساختن❤️
6 057
7
من از چیزی که ده ماه پیش اعلام کردم پشیمون نیستم. از اینکه وارد فضای AI شدم، پیج‌های مختلف ساختم و مسیرهای جدیدی رو امتحان کر+4
من از چیزی که ده ماه پیش اعلام کردم پشیمون نیستم. از اینکه وارد فضای AI شدم، پیج‌های مختلف ساختم و مسیرهای جدیدی رو امتحان کردم، پشیمون نیستم. شاید نوشتن این حرف‌ها در این ساعت و در این شرایط تصمیم درستی نباشه؛ اما حجم فشار، تکرار بعضی اتفاقات و مسیری که پشت سر گذاشتم چیزی نیست که از بیرون به‌سادگی قابل درک باشه. این‌ها رو می‌نویسم نه برای توضیح دادن، نه برای قانع کردن کسی؛ فقط برای اینکه این فصل برای خودم تمام بشه. من به تمام گذشته «احسانشوون» افتخار می‌کنم. ❤️به مسیرش، به ریسک‌هاش، به شکست‌هاش و به درس‌هایی که ازش گرفتم. برای همه آن تجربه‌ها ممنونم. اما امروز بیشتر از هر چیزی، آرامش روانی و سلامت خودم برام اهمیت داره. برای همین قرار نیست انرژی‌ام را صرف حفظ چیزی کنم که هر روز باید برای بقایش بجنگم.من درگیر حفظ و بقا نمی‌شوم؛من درگیر ساختن یک مسیرم🤌🏻
4 602
8
بعضی وقت‌ها لازم نیست وارد بعضی بازی‌ها بشی... لازم نیست بجنگی، توضیح بدی، تلاش کنی یا خودت رو به آب و آتیش بزنی تا ثابت کنی
بعضی وقت‌ها لازم نیست وارد بعضی بازی‌ها بشی... لازم نیست بجنگی، توضیح بدی، تلاش کنی یا خودت رو به آب و آتیش بزنی تا ثابت کنی حق با تو بوده. لازم نیست آخرش بایستی و بگی: «دیدی؟ من بردم.» نه... بعضی وقت‌ها بزرگ‌ترین برد اینه که زودتر بپذیری اشتباه کردی. بپذیری قضاوتت درست نبوده، انتخابت اشتباه بوده، یا حتی مسیری که رفتی ارزش ادامه دادن نداشته. آدم‌های بالغ دنبال اثبات خودشون نیستن؛دنبال حقیقتن. و حقیقت گاهی اینه که باید غرور رو کنار بذاری، اشتباهت رو بپذیری❤️🤌🏻
3 711
9
دیگه واقعاً حرفی ندارم جز اینکه: فضای اینستاگرام مال خودتون+1
دیگه واقعاً حرفی ندارم جز اینکه: فضای اینستاگرام مال خودتون
2 992
10
یکی از تروماهای بزرگ زندگی من که چند سال ازش گذشته، پریدن اکانت اینستاگرامم بود... الان متأسفانه اکانت هوراد مافی، یکی از عزی
یکی از تروماهای بزرگ زندگی من که چند سال ازش گذشته، پریدن اکانت اینستاگرامم بود... الان متأسفانه اکانت هوراد مافی، یکی از عزیزترین آدم‌هایی که می‌شناسم، دیزیبل شده. چرا؟ نمی‌دونیم... چطور؟ خودش هم دقیق نمی‌دونه... ولی یه چیز رو می‌دونم: کمک خواستن هیچ ایرادی نداره. ❤️ اگر کسی واقعاً در زمینه بازگردانی اکانت‌های دیزیبل‌شده تخصص داره و می‌تونه این موضوع رو حل کنه، لطفاً مستقیم به آیدی هوراد پیام بده. @HoradMafiHM اونی که این اکانت رو برگردونه، امنیت و مدیریت همه پروژه‌های احسانشوون با اونه. 🤝 خودش کلی کاره ... بسم‌الله... و یه لطف دیگه؛ چنل هوراد رو هم فالو کنید و کنارش باشید. 🌹 👇 @HoradMafi7
2 036
11
سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه 🌱 به‌زودی نسخه جدید اپلیکیشن احسانشوون با امکانات جدید، بهبودهای مهم و چند ویژگی ویژه منتشر م
سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه 🌱 به‌زودی نسخه جدید اپلیکیشن احسانشوون با امکانات جدید، بهبودهای مهم و چند ویژگی ویژه منتشر می‌شه. در حال حاضر به دلیل انجام تغییرات زیرساختی و ارتقای فنی سیستم، دسترسی به اپلیکیشن به‌صورت موقت امکان‌پذیر نیست. این تغییرات برای ارائه تجربه‌ای بهتر، سریع‌تر و پایدارتر در حال انجامه. ممنون از صبوری و همراهی شما. به‌زودی با خبرهای هیجان‌انگیز و نسخه جدید برمی‌گردیم 🚀✨
5 945
12
آمار لحظه‌ای اتصال اینترنت کشور : 📍  مخابرات (منطقه ای) 📍  آسیاتک 📍  شاتل (منطقه ای) 📍  پیشگامان 📍  مبین نت TD-LTE 📍  صبانت 📍  پارس آنلاین 📍  زیتل 📍  افرانت 📍  ایرانسل (TD-LTE) ❌  ایرانسل (سیمکارت) ❌  همراه اول (سیمکارت) ❌  رایتل (سیمکارت) ❌  سامانتل (سیمکارت
5 639
13
Matn yo'q...
6 093
14
وضعیت اینترنتت
1
15
اینترنت بین الملل گویا وصل شده!
6 078
16
نت‌بلاکس آپدیت جدیدی از وضعیت اینترنت بین‌الملل ایران منتشر کرد
نت‌بلاکس آپدیت جدیدی از وضعیت اینترنت بین‌الملل ایران منتشر کرد
6 172
17
کمی بی‌جانم این روزها… ولی می‌گذره… این روزها هم می‌گذره، این سایه‌ها هم رد میشن، و یه روز دوباره همه‌چی قشنگ‌تر از قبل ساخته میشه. فعلاً اگر دسترسی به اینترنت و ارتباط برقرار بود، آیدی تلگرامم در خدمت شماست: @EhsaneHeydari
26
18
این مشکلات هم می‌گذره… این سایه‌ای که افتاده روی این مملکت هم یه روز کنار میره. همه‌چی قشنگ‌تر از قبل درست میشه… حتی اگر الان وسطش نفهمیم چطور. کمی درگیرم این روزها، کمی دور، کمی ساکت‌تر از همیشه… اما به وقتش، در جای درست، در مورد خیلی از مسائل حرف می‌زنیم. لذت ببرید… از شب‌ها، از فکر کردن، از ساختن، از رویاهایی که هنوز زنده‌ان. زمان برای هوش مصنوعی خیلی زیاده… و آینده، خیلی عجیب‌تر از چیزیه که امروز تصورش می‌کنیم. دوستون دارم / 18 اردیبهشت 1405
21
19
07-SoheilNafisi(ebrahim monsefi)-CametoDance.mp3
22
20
+1
Matn yo'q...
34