هوش مصنوعی | Ehsaneshooon
اینجا بهت یاد میدم چطوری با هوش مصنوعی به همه چیز سرعت بدی ❤️ من احسان حیدری هستم | متخصص تبلیغات و تولید محتوا با AI ⚡️ پیج ما در اینستاگرام : https://www.instagram.com/ehsaneshooon
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام هوش مصنوعی | Ehsaneshooon
تُعد قناة هوش مصنوعی | Ehsaneshooon (@ehsaneshooontg) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 36 734 مشتركاً، محتلاً المرتبة 278 في فئة التسويق و RR والمرتبة 9 313 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 36 734 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -2 288، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -84، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 8.50%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً N/A% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 123 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 0 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 34.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل دلاریکس, کس, چیز, تبلیغ, دوره.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“اینجا بهت یاد میدم چطوری با هوش مصنوعی به همه چیز سرعت بدی ❤️
من احسان حیدری هستم | متخصص تبلیغات و تولید محتوا با AI
⚡️
پیج ما در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/ehsaneshooon”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التسويق و RR.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 24 يونيو | 0 | |||
| 23 يونيو | 0 | |||
| 22 يونيو | 0 | |||
| 21 يونيو | 0 | |||
| 20 يونيو | 0 | |||
| 19 يونيو | 0 | |||
| 18 يونيو | 0 | |||
| 17 يونيو | 0 | |||
| 16 يونيو | 0 | |||
| 15 يونيو | 0 | |||
| 14 يونيو | 0 | |||
| 13 يونيو | 0 | |||
| 12 يونيو | 0 | |||
| 11 يونيو | 0 | |||
| 10 يونيو | 0 | |||
| 09 يونيو | 0 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | 0 | |||
| 05 يونيو | 0 | |||
| 04 يونيو | 0 | |||
| 03 يونيو | 0 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | 0 |
| 2 | چندین ساله که امور پیامک، آوانک، ارسال پیام در بله و بخش زیادی از کمپینهای ارتباطی من و مجموعههام توسط سیگنال انجام میشه.
واقعیت اینه که از کل مجموعه، تنها کسی که شخصاً میشناسم و باهاش در ارتباطم، خانم سمیرا عزتیه.
بارها در شرایطی که کار فوری بوده، کمپین حساس داشتیم یا نیاز به پیگیری جدی بوده، کنارمون بوده و کار رو جلو برده. پیگیر، در دسترس و مسئولیتپذیره؛ چیزی که این روزها کمتر پیدا میشه.
برای همین اگر کسی دنبال خدمات پیامکی، آوانک یا سرویسهای ارتباطی هست، با خیال راحت ایشون رو معرفی میکنم.
فقط یک بار با خانم عزتی کار کنید؛ احتمالاً خودتون متوجه میشید چرا این پست رو براش نوشتم. 🤌🏻❤️
📨 @SamiraEzzatii | 2 999 |
| 3 | راستش اگه بخوام از بین همه اتفاقای خوب احسانشوون فقط یه چیز رو انتخاب کنم، اون شمایید. 🤌🏻
رفقای خوبی که تو این مسیر کنارم بودید.کسایی که باهم خندیدیم، حرص خوردیم، زمین خوردیم و دوباره بلند شدیم.
برای همه این سالها و همه این همراهیها ممنونم.
اسمها عوض میشن،
مسیرها عوض میشن،
ولی آدمهای واقعی میمونن.
و خوشحالم که شما رو دارم.
پس نه... داستان تموم نشده.
همچنان ما ادامه میدیم به ساختن❤️ | 4 986 |
| 4 | من از چیزی که ده ماه پیش اعلام کردم پشیمون نیستم.
از اینکه وارد فضای AI شدم، پیجهای مختلف ساختم و مسیرهای جدیدی رو امتحان کردم، پشیمون نیستم.
شاید نوشتن این حرفها در این ساعت و در این شرایط تصمیم درستی نباشه؛ اما حجم فشار، تکرار بعضی اتفاقات و مسیری که پشت سر گذاشتم چیزی نیست که از بیرون بهسادگی قابل درک باشه.
اینها رو مینویسم نه برای توضیح دادن، نه برای قانع کردن کسی؛ فقط برای اینکه این فصل برای خودم تمام بشه.
من به تمام گذشته «احسانشوون» افتخار میکنم. ❤️به مسیرش، به ریسکهاش، به شکستهاش و به درسهایی که ازش گرفتم.
برای همه آن تجربهها ممنونم.
اما امروز بیشتر از هر چیزی، آرامش روانی و سلامت خودم برام اهمیت داره.
برای همین قرار نیست انرژیام را صرف حفظ چیزی کنم که هر روز باید برای بقایش بجنگم.من درگیر حفظ و بقا نمیشوم؛من درگیر ساختن یک مسیرم🤌🏻 | 3 824 |
| 5 | بعضی وقتها لازم نیست وارد بعضی بازیها بشی...
لازم نیست بجنگی، توضیح بدی، تلاش کنی یا خودت رو به آب و آتیش بزنی تا ثابت کنی حق با تو بوده.
لازم نیست آخرش بایستی و بگی:
«دیدی؟ من بردم.»
نه...
بعضی وقتها بزرگترین برد اینه که زودتر بپذیری اشتباه کردی.
بپذیری قضاوتت درست نبوده،
انتخابت اشتباه بوده،
یا حتی مسیری که رفتی ارزش ادامه دادن نداشته.
آدمهای بالغ دنبال اثبات خودشون نیستن؛دنبال حقیقتن.
و حقیقت گاهی اینه که باید غرور رو کنار بذاری،
اشتباهت رو بپذیری❤️🤌🏻 | 3 201 |
| 6 | دیگه واقعاً حرفی ندارم جز اینکه:
فضای اینستاگرام مال خودتون | 2 670 |
| 7 | یکی از تروماهای بزرگ زندگی من که چند سال ازش گذشته، پریدن اکانت اینستاگرامم بود...
الان متأسفانه اکانت هوراد مافی، یکی از عزیزترین آدمهایی که میشناسم، دیزیبل شده.
چرا؟
نمیدونیم...
چطور؟
خودش هم دقیق نمیدونه...
ولی یه چیز رو میدونم:
کمک خواستن هیچ ایرادی نداره. ❤️
اگر کسی واقعاً در زمینه بازگردانی اکانتهای دیزیبلشده تخصص داره و میتونه این موضوع رو حل کنه، لطفاً مستقیم به آیدی هوراد پیام بده.
@HoradMafiHM
اونی که این اکانت رو برگردونه، امنیت و مدیریت همه پروژههای احسانشوون با اونه. 🤝 خودش کلی کاره ...
بسمالله...
و یه لطف دیگه؛
چنل هوراد رو هم فالو کنید و کنارش باشید. 🌹
👇
@HoradMafi7 | 2 036 |
| 8 | سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه 🌱
بهزودی نسخه جدید اپلیکیشن احسانشوون با امکانات جدید، بهبودهای مهم و چند ویژگی ویژه منتشر میشه.
در حال حاضر به دلیل انجام تغییرات زیرساختی و ارتقای فنی سیستم، دسترسی به اپلیکیشن بهصورت موقت امکانپذیر نیست. این تغییرات برای ارائه تجربهای بهتر، سریعتر و پایدارتر در حال انجامه.
ممنون از صبوری و همراهی شما. بهزودی با خبرهای هیجانانگیز و نسخه جدید برمیگردیم 🚀✨ | 5 623 |
| 9 | آمار لحظهای اتصال اینترنت کشور :
📍 مخابرات (منطقه ای)
📍 آسیاتک
📍 شاتل (منطقه ای)
📍 پیشگامان
📍 مبین نت TD-LTE
📍 صبانت
📍 پارس آنلاین
📍 زیتل
📍 افرانت
📍 ایرانسل (TD-LTE)
❌ ایرانسل (سیمکارت)
❌ همراه اول (سیمکارت)
❌ رایتل (سیمکارت)
❌ سامانتل (سیمکارت | 5 548 |
| 10 | لا يوجد نص... | 5 988 |
| 11 | وضعیت اینترنتت | 0 |
| 12 | اینترنت بین الملل گویا وصل شده! | 5 970 |
| 13 | نتبلاکس آپدیت جدیدی از وضعیت اینترنت بینالملل ایران منتشر کرد | 6 058 |
| 14 | کمی بیجانم این روزها…
ولی میگذره…
این روزها هم میگذره،
این سایهها هم رد میشن،
و یه روز دوباره همهچی قشنگتر از قبل ساخته میشه.
فعلاً اگر دسترسی به اینترنت و ارتباط برقرار بود،
آیدی تلگرامم در خدمت شماست:
@EhsaneHeydari | 0 |
| 15 | این مشکلات هم میگذره…
این سایهای که افتاده روی این مملکت هم یه روز کنار میره.
همهچی قشنگتر از قبل درست میشه… حتی اگر الان وسطش نفهمیم چطور.
کمی درگیرم این روزها،
کمی دور،
کمی ساکتتر از همیشه…
اما به وقتش،
در جای درست،
در مورد خیلی از مسائل حرف میزنیم.
لذت ببرید…
از شبها،
از فکر کردن،
از ساختن،
از رویاهایی که هنوز زندهان.
زمان برای هوش مصنوعی خیلی زیاده…
و آینده، خیلی عجیبتر از چیزیه که امروز تصورش میکنیم.
دوستون دارم / 18 اردیبهشت 1405 | 0 |
| 16 | 07-SoheilNafisi(ebrahim monsefi)-CametoDance.mp3 | 0 |
| 17 | لا يوجد نص... | 0 |
| 18 | 😐 | 0 |
| 19 | براتون آرزوی یه دلِ آروم دارم 🤍 | 5 417 |
| 20 | Zedbazi-Delam-Tang-Shode-256.mp3 | 5 519 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
