uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
714
Obunachilar
-424 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
اینکه این فیلم‌ها رو انقدر پرایوت شر کردید یعنی به معرفی‌هایی که می‌کنم اعتماد دارید؟😔

دیدن یک‌سری از فیلم‌ها تو سنین کم واقعا اشتباهه (هنوز از سری‌ فیلم‌های saw که در ۸ ۹ سالگی دیدم تروماتایزد هستم)

https://t.me/emptycreature/19724 من که طالع نحس یا The omen رو فک کنم کلاس سوم اینا با داداشم دیدم rosemary's baby رزماری هم باحال بود پیانیست رومن و مستاجرش هم خوبه اگر چه پیانیستو ندیدم فقط تعریف شنیدم

واقعا. اکثر آدم‌هایی که می‌شناسم هم تو کودکی دیدنش و واقعا اشتباه بزرگی بوده

https://t.me/emptycreature/19719 هربار بهش فکر میکنم افسرده میشم🙏🏻

نه، ۱۹سالمه

https://t.me/emptycreature/19719 دقیقا منم تقریبا بچه بودم مدفن هارو دیدم اینکه فیلمای خوب دیدم از نعفتای برادر بزرگتره الان بیست سالته؟

the whale fight club The Favourite The Imitation Game the skin I live in the killing of a sacred deer lobster Memories of Murder dog tooth raw

چقدر فیلم‌های خوب دیدی تا الان اکثر این فیلم‌ها رو تو همین سه چهارسال اخیر دیدم من، جز دفترچه خاطرات که ندیدمش و مدفن کرم‌های شبتاب که فکر کنم هفت یا هشت سالم بود دیدم(بدترین انیمه ممکن برای یک کودک)

راستی عسل معرفی میکنی؟ من خودم ۱۶ سالمه میخوام ببینم فیلما یا انیمیشنایی که دیدمو تُو تو چند سالگی دیدی مثلا دیوانه از قفس پرید مرد فیل نما مدفن کرم های شبتاب مرثیه ای برای یک رویا راننده تاکسی دفتر چه خاطرات و.... (ببخشید فارسیاشونو یادمه)

ندارم، از سایت دیجی موویز می‌بینم

https://t.me/emptycreature/19715 منم ۱۳ سالگی عاشقش بودم الانم خوشم میاد ولی وقت نکردم ببینم اگه باتی داری که بذارتش بذار چنلت یا فوروارد کن ممنون

دیدم مصائب ژاندارک رو😭الان دارم نوسفراتو ۱۹۲۲ می‌بینم

https://t.me/emptycreature/19713 مصائب ژاندارک پیشنهاد میشه ☺️😭 من زیاد چیزی از فیلمش یادم نیست ولی برادرم که فیلم بازه میگه خوبه

نمی‌دونم با چه منطقی تصمیم گرفتم فیلم صامت ببینم واقعا

ادبیات کلاسیک اروپا تموم نشد ولی من تموم شدم.

فقط کسایی که حوصله زندگی کردن ندارن این پیام رو لایک کنن، اگر دیگه خیلی خسته اید فوروارد کنید.

پایان‌ترم تموم نمی‌شه راستش، من چیزی هستم که تموم می‌شه.

Repost from بهارِشرقی
کاش هیچوقت اخر‌ترم وجود نداشت❤️