مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد714
المشتركون
-424 ساعات
-37 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
اینکه این فیلمها رو انقدر پرایوت شر کردید یعنی به معرفیهایی که میکنم اعتماد دارید؟😔
دیدن یکسری از فیلمها تو سنین کم واقعا اشتباهه
(هنوز از سری فیلمهای saw که در ۸ ۹ سالگی دیدم تروماتایزد هستم)
https://t.me/emptycreature/19724
من که طالع نحس یا The omen رو فک کنم کلاس سوم اینا با داداشم دیدم
rosemary's baby
رزماری هم باحال بود
پیانیست رومن و مستاجرش هم خوبه
اگر چه پیانیستو ندیدم فقط تعریف شنیدم
واقعا. اکثر آدمهایی که میشناسم هم تو کودکی دیدنش و واقعا اشتباه بزرگی بوده
https://t.me/emptycreature/19719
دقیقا منم تقریبا بچه بودم مدفن هارو دیدم
اینکه فیلمای خوب دیدم از نعفتای برادر بزرگتره
الان بیست سالته؟
the whale
fight club
The Favourite
The Imitation Game
the skin I live in
the killing of a sacred deer
lobster
Memories of Murder
dog tooth
raw
چقدر فیلمهای خوب دیدی تا الان
اکثر این فیلمها رو تو همین سه چهارسال اخیر دیدم من، جز دفترچه خاطرات که ندیدمش و مدفن کرمهای شبتاب که فکر کنم هفت یا هشت سالم بود دیدم(بدترین انیمه ممکن برای یک کودک)
راستی عسل معرفی میکنی؟
من خودم ۱۶ سالمه میخوام ببینم فیلما یا انیمیشنایی که دیدمو تُو تو چند سالگی دیدی
مثلا
دیوانه از قفس پرید
مرد فیل نما
مدفن کرم های شبتاب
مرثیه ای برای یک رویا
راننده تاکسی
دفتر چه خاطرات و....
(ببخشید فارسیاشونو یادمه)
https://t.me/emptycreature/19715
منم ۱۳ سالگی عاشقش بودم الانم خوشم میاد ولی وقت نکردم ببینم
اگه باتی داری که بذارتش بذار چنلت یا فوروارد کن ممنون
https://t.me/emptycreature/19713
مصائب ژاندارک پیشنهاد میشه
☺️😭
من زیاد چیزی از فیلمش یادم نیست ولی برادرم که فیلم بازه میگه خوبه
Repost from 𝘈' 𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘚𝘚
فقط کسایی که حوصله زندگی کردن ندارن این پیام رو لایک کنن، اگر دیگه خیلی خسته اید فوروارد کنید.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
