uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
713
Obunachilar
-224 soatlar
-67 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
خیلی بامزه‌ست هر یک‌ شب درمیون باید به این فکر کنم که آیا واقعا می‌خوام باز هم وجود داشته باشم یا نه

نمی‌خوام هیچ کاری بکنم. دلم می‌خواد همینطوری که یه گوشه خونه مچاله شدم تا مدت‌ها بمونم و به وجود نداشتم ادامه بدم.

Repost from N/a
photo content

One Direction - Story of My Life.mp39.43 MB

Repost from Eternity and a day
نمیدونم من الان دایرکشنر نیستم ولی این خبر برای من دایرکشنر چند سال پیش انقدر شوکه کنندس که هنوز فکر میکنم شوخیه. (مگه نیست؟)

من چطور برای انسانهای عادی توضیح بدم که شیپ مورد علاقه من به این صورته یکیشون می‌ره قلب مردم رو از وسط سینه شون در‌می‌آره میده به اون یکی به عنوان ابراز علاقه و اون یکی هم نه تنها رد‌فلگ‌هارو به نمی‌بینه بلکه اینجوریه که 😍😍😍for me? و بعد به عنوان هدیه قبولش می‌کنه.

خیلی دلم‌ می‌خواد مثل انسان‌های فاخر بشینم فیلم‌های فاخر هم ببینم ولی بعضی روزها فقط می‌خوام فیلم‌های رام‌کام آبکی و شُلکی همراه با پایان خوش و خُرم ببینم.

Repost from Hugh Dancy Movies
Confessions of a Shopaholic 2009

https://t.me/emptycreature/19202 ببخشید زحمت میدم کسی فایل تلگرامشو داره؟

بنظرتون باکره بودن مهمه در اینده؟

بفرمایید

ی سوال بپرسم از بچه ها؟

نصیحت شبانه‌ام اینه که فیلم confessions of a shopaholic ببینید و از زیباییِ هیو دنسی لذت ببرید.